Kwam ik net ff op de live pagina van de oficiële xbox pagina zie ik dit staan. Welke games zullen dit gaan ondersteunen? Zou het dan niet leuker zijn om een foto van je zelf te uploaden? Greetz Novofogu
Waar wil je die foto uploaden? Via xbox.com ofzo? Zie ook liever een foto van de persoon. Weet je tegen wie enzo je speelt. Je ziet en hoort ze. Lijkt me fun.
Nee ze bedoelen die screensaver. Als je op dat plaatje klikt, kan je je gamertag invoeren enzo, daarna kan je ff een paar dingen aanpassen en daarna kan je die screensaver downloaden en dan als je em start zie je alla special operations (een kaart en dan zoomt ie langzaam in op de locatie enz enz) random gamertags met hun profiel... Het is wel grappig, maar ik heb dit al een maand ofzo btw... :{
Volgens mij snap je het niet helamaal goed (of ik sanp het niet). De screensaver komt niet op je Xbox, maar op je PC.
Ik heb precies hetzelfde probleem, weet iemand hoe dat komt, want tis tog mijn gamertag, dus tis logisch dat die al bestaat
Ik dacht dat je die avatar bij nieuwe games zouw kunnen zien, bv bij Halo2 daar kun je ook een avatar aanmaken (als ik de laatste update goed begrepen heb) Dat bedoel de ik met de foto ipv z'n raar logo te maken.