MSXbox heeft n interessant artikel gepost over de grootte van een console (http://halo.msxbox.com/columns_php/size.php3) de Xbox is natuurlijk een monster terwijl de de NGC flink kleiner 'lijkt'. Lijkt zeg ik omdat de NGC veel ruimte boven zich nodig heeft omdat die top-loading is.. en de Xbox is frontloading.. maakt grootte voor jullie echt uit?
Is natuurlijk handiger als ie kleiner is kan ik cd's er naast zetten. Maar ik kies hem er niet op uit, meer op hoe het design is, vind de xbox na ps2 mooiste console. Slightly intoxicated
Yep.. Ik vind de PS2 persoonlijk best mooi. en staat dan ook op gedeelde 1e plaats mt de Xbox NGC vind ik te vierkant, ok hij heet dan ook wel Cube maar dat hele vierkante vind ik niet mooi... en die kleur al helemaal niet
lijkt net een lunchbox die gamecube haha niet dat ie lelijk is en het is best knap dat ie zo klein is maar ik weenie, ik vind de xbox wel stoer, als je nou ook nog die doorzichtige versie kon krijgen.. die was cool man! anyways ik denk niet dat het uitmaakt behalve als je echt maar een plek hebt om hem kwijt te raken en die is te klein ofzo, maar ik bedoel dan gooi je dat ding toch op de grond als je speelt, ik vind dit eerlijk gezecht niet zo'n interresant topic whahaha maarja voor andere maakt het misschien wel uit, ik persoonlijk prefereen een enorme computerkast waar ik met mijn kop inkan om mijn fans te monteren en harde schijven in te kwakken etc. maar zo'n concole mag vam mij zo groot zijn als nodig is. groter dan een computer zullen ze toch niet worden. en als je hem echt nergens kwijt kan....stop hem dan maar IN JE REET whahahahahahahah! geintje! ps: als ik nou eens een smiley maak die twe voorschijn komt als ik mijn beroemde smiley doe(= 8+) ) in plaats van deze lelijke ??? goed plan/?? whaha wil ik!! -Kobold
GBA in je aars wil misscien nog net lukken maar een Xbox.. hmm mij maakt het niet zoveel uit hoe groot die is, ik heb iig genoeg ruimte om hem neer te plante als die maar niet groter wordt dan een pc, en dat lijkt me sterk enne kobie over die smilie hmm maak maar wat heeh
Wouter jij kan alles hebben... Boeit natuurlijk wel wat Staat toch lomp al kan je tv op je console staan zeg. Klein maar fijn zeg ik altijd maar. Groot is niet altijd beter. En rek de lijst zo maar uit.
dan moet je een console van kevlar hebben met rollbars erin enzow wwant een tv van zo gauw 20 kg plaats je niet op een xbox
whaha een gasvormige console in een (rode) balon die zweeft...en uhm het snoertje houd hem op zijn plaats datie niet wegwaait ok ik geef het toe ik ben niet helemaal normaal... ok! ik maak een smiley als ik thuis ben! ben aant werk nu, DAT ZIE JE TOCH
nee dat kan ik vanaf hier ruiken :r gasvormig is niet echt eh hoe noem je dat, ehh ehh was een term voor gewoon niet handig
[off-topic]Het valt me wel op dat het aardig rustig is hier op dit forum... Misschien komt het ook wel omdat er de laatste paar weken weinig tot geen "intressant" console nieuws is... hopen dat het snel beter wordt...[/off-topic] Size does matter... the bigger the better
Ik was hier gisteren voor het eerst, dus ik weet niet hoe het normaal is. Op de forum van gamers.nl is het meestal wel wat drukker, maar daar wordt veelal over gp3 gesproken en haast nooit over consoles… vandaar dat ik hier maar eens ben gaan kijken.
Ik vind het ook jammer dat er weinig mensen op het forum komen, stuur ff een url door je icq lijst heen ofzow
ja als de xbox maar in me kast past dan vind ik het best. en trouwens het zou me niet eens zo mooi lijken als de xbox die nu zo is kleiner zou zijn. kijk de GC is wel klein maar ik vind hem maar raar net een blok echt lelijk. (dit moet marinus niet lezen want die vind dit niet leuk ) is gewoon zo.
ik vind de NGC ook niet altemooi.. beetje jan de bouvrie design (hebbie ooit die telefoons van hem gezien wat n grap die gast). Maar al de NGC fans zeggen ALTIJD (iniedergeval de lame NGC fans die nix afweten van games/specs) vanne ja de Xbox is te groot dit en dat weetkveel.. dat vind ik echt onzin, zo irritant, en ze blijven het zeggen he, ok je mag de xbox en ngc best met elkaar vergelijk qua specs en games, en al zou de ngc er dan beter uitkomen, maakt mij niet uit, het gaat mij om de games die op de xbox komen, die vind ik interessant. en al zou ik het desgn van de xbox lelijk vinden zet ik hem wel ergens achter ofzow
precies en ik koop de xbox ook omdat ik de games die erop komen vet en mooi vind. waarom zou je het anders kopen dan? omdat het het console mooi is nee toch