Vanmorgen eerst naar MM (MediaMarkt) Rijswijk gebeld, ze zeiden dat de actie van de Xbox voor 333,- als je er twee spellen bij koopt afgelopen was. Vanmiddag naar MM Alexandrium geweest. Daar gevraagd naar de Xbox en de laagste prijs garantie vanwege een lagere prijs die ik gezien had op internet. Medewerker zei "zeker die winkel in Den Haag?" Ik doelde zelf op een prijs van 369,- maar hij kwam zelf met het verhaal dat je hem ook met twee spellen voor 333,- kon kopen. Daar ben ik dus maar meteen op ingegaan en heb twee spellen uitgezocht: Halo en Amped. Tweede controllertje erbij. Helaas hadden ze geen Advanced Scart Cable, dus RGB en Dolby Digital kan nog niet. Leek me wel interessant om te posten. De actie loopt blijkbaar dus nog wel bij de MM Alexandrium Rdam. Dus je kunt het nog proberen, totdat ze erachter komen dat het wel ERG goedkoop is allemaal. De PC sloeg daar bijna op tilt toen de verkoper 333,- Euro als prijs invoerde voor de Xbox, maar het werkte wel!
Als je twee games koopt krijg je de Xbox voor €333 mee. Dus: €333 + €69 + €69 = de uiteindelijke prijs die je daar betaald.
Ik doe het wel: 333+69+69= €471,-! Dat is dus nog minder dan dat de meesten heir alleen maar voor hun Xbox hebben betaald!
Wat een ^%#^&@ streek! ik ga M$ morgen gelijk bellen.... Als ik niet minstens de helft vergoed krijg dan doe ik mijn Xbox weg. Wat denken ze wel niet! Ze moeten zulke winkels gelijk sluiten.
MS kan tog nix aan die prijsdalingen doen! De winkels doen dat zelf. Overigens begrijp ik niet waarom, want nu maken ze er verlies op. Vet vaag.
Ja, inderdaad, PLUS twee spellen, niet INCLUSIEF!!! Je koopt twee spellen voor 66,99 per stuk, een Xbox voor 333,- en een controller voor 39,- dus ik heb in totaal 505,98 betaald. De controller heeft overigens niks met de actie te maken, die wilde ik er zelf bij. Maar toch, ik heb nu voor de "normale" Xbox prijs twee spellen "gratis". Anders had ik denk ik nog wel gewacht met het kopen van de Xbox. Ik vind het erg lullig voor de mensen die al zo'n ding gekocht hebben voor de normale prijs. Maar ik zou het nog veel lulliger vinden als je NU zo'n ding te duur zou kopen. Ergens weet je natuurlijk wel dat dit soort spullen in het begin erg duur zijn, maar dat er altijd een prijsdaling gaat komen. Deze prijsdaling was alleen een beetje snel. Mensen die hun Xbox bij de Gameshop hebben gekocht krijgen overigens een deel van hun geld terug als ze daar meer hebben betaald voor de Xbox.
Ohja, een Demo CD kreeg ik er ook bij, daar staan speelbare demo's op van: Dead or Alive 3 Wreckless Halo Dave Mirra 2 Project Gotham Racing Amped NBA inside drive 2002 en filmpjes van: Amped Bloodwake Halo Oddworld Jammer dat er geen speelbare demo van Bloodwake op stond, die zit namelijk wel in de console in de winkel. (In ieder geval bij Correct te Rotterdam).
Ok, en nog iets, ik zag dat Alternate (www.alternate.nl) te Ridderkerk de meeste spellen voor 65,- aanbied.