Kijk ik wil dus mn naam veranderen door een nieuwe account aan te maken. Maar dat gaat niet omdat ik er al een heb onder de naam Eckse_boer. Hoe kan ik me dan afmelden bij dat account?
Dat gaat niet het enige wat je zou kunnen proberen is 1 van de mods even een pm te sturen met het verzoek om je naam te wijzigen aangezien je net nieuw bent willen ze dat soms nog weleens doen.
Hij kan zn naam niet meer veranderen, hij heeft al gepost. Dit is om verwarring te voorkomen. Je account afmelden kan evenmin. Enigste wat mogelijk is is een nieuwe maken, of niet op je naam letten (zoals mij)
afmelden is volgens mij het enige wat ie wilt hoor. Gewoon onderaan kiezen staat uitloggen of probeer iemand zijn post te editten en dat mag dan niet dan kan je ook uitloggen (zo doe ik het meestal snel ff)
Zal ik het even goed uitleggen dan? Wat je moet doen is het volgende: je gaat naar je profielinstellingen, en daar wijzig je je e-mailadres (kan een niet-bestaand adres zijn, dat maakt niet uit). Vervolgens log je uit (rechtsonderin de forum homepage), zodat je cookies schoongemaakt zijn. Daarna kun je je opnieuw registreren.
Maar dan heeft xbw.nl dus altijd een bestand van active en non active users. dus eigenlijk zou je gewoon heeeeeeeeel goed na moeten denken voor je je registreerd...!
xbw heeft zoooooveel non-active users, sommigen registreren zich één keer en laten zich vervolgens nooit meer zien. Dat is jammer, het liefst zien we natuurlijk actieve members, maar daar is verder niks tegen te doen. Ze blijven wel gewoon in het bestand staan.
idd, dat kan evenuteel zelfs automatische!! als je het doet, moet je wel een vakantie-optie erin bouwen voor maximaal 5 maanden ofzow..