op verzoek van sommige open ik hier de madcatz MC2 thread waar jullie al je bevindingen of verwachtingen kunnen plaatsen.
Ik heb dit stuur nu ook een weekje en ben er zeer tevreden mee.
vooral de optie om er een live cummunicator op aan tsluiten bevalt erg goed en is zeker stoer als ik dadelijk PGR2 gaat spelen.
Ook de vibratie vind ik wel van mooie kwaliteit. (net de vibratie van de controller) Maar ik denk dat ik dat snel vind, omdat ik een heel goedkoop gammel psx stuurtje gewend ben.
1 van de mooie dingen op het stuur vind ik de lichtgevende balk op je dashboard (van het stuur) waardoor je precies kan zien hoeveel gas je geeft (met de goed aanvoelende pedalen) en waarmee je ook nog eens goed kan zien hoe je het stuur gecalibreerd hebt (wat je dus met het stuur appart ken doen, overal en altijd)
Het enige nadeel van dit stuur vind ik, is dat de knopjes op het stuur een beetje goedkoop aanvoelen. Het stuur is mooi en steving, met goede rubberen grip, maar de knopjes voelen heel plastic en slecht aan. Ik kan hier wel mee leven. daar je die toch niet veel zult gebruiken.
Owja, ik heb de versie met de versnellings pook die stevig overkomt en lekker in de hand zit
het enigste spel waar ik hem nu nog mee heb kunnen testen is MM3, en omdat dit een arcade race spel is, blijft het toch best wel appart sturen. maar het went, een na een week vind ik dat ik er lekker mee rijd, en gewoon de politie (in hunter) net zo ken ontwijken als normaal (Niet (jawel oor))
Ervaringen met PGR komen hopelijk binnen kort.
Laatst bewerkt: 13 okt 2003