Madden 07

Discussie in 'Algemeen' gestart door eddyfever, 17 jul 2006.

  1. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk kijk hier echt naar uit, ik verwacht dit jaar beter prestaties van EA Sports nu dat de launch van 360 al een tijdje geleden is.

    Maar is er wel veel publiek voor in nederland?

    Release datum: 24-8-2006

    With the exclusive video game license of the NFL and PLAYERS INC, Madden NFL 07 continues to be the #1 football franchise in history. In its 17th installment, you control the running game like never before. For the first time ever, step up as the lead blocker to create a hole, and then take control of the tailback and smash through, overpower, or slash away from would-be tacklers as you fight for every yard. Innovative rushing controls give you a game-breaking ground attack featuring all-new jukes, cutbacks, and the distinct running styles of your favorite backs. Between the tackles or in the open field, run to daylight with Madden NFL 07.

    Features:
    - Lead Blocker Control: Throw the perfect block and create a running lane with all-new lead
    blocking control, and then take command of the tailback and rip off a big gain.
    - NFL Superstar: Hall of Fame Mode: Play your way to the Pro Football Hall of Fame by taking
    complete control of any position on the field. Your actions on and off the field determine your
    impact on the game.
    - Run Like the Players Run with the All-New Highlight Stick: Bust out player-specific running
    styles matching those of real NFL players (e.g., smaller backs slash to break tackles, while
    bigger runners bowl over defenders in the open field). All-new jukes, cutbacks, and power
    moves.
    - Additions to Franchise Mode: Scout collegiate prospects with the all-new NFL Draft Scouting
    System and the College All-Star Game, or watch players around the NFL impact their teams
    with the new Franchise Player Roles feature.
    - Team-Specific Defensive Playbooks: For the first time, use actual plays from your favorite
    team's defensive playbook to shut down the running game, pressure the quarterback, or force
    key turnovers.
    - Online Play: Climb the leaderboard as you take on your biggest rivals from coast-to-coast in
    Play Now or Session Match games.

    360 ONLY FEATURES
    The Season Begins in Mini-Camp (XBOX 360 only):
    Create a player then build up his attributes by running him through skill-based, combine-type mini-games. In the off-season use Mini-Camps to condition players or rehab injuries to get back on the field faster.

    Madden Gamer Level (XBOX 360 only):
    Track your career accomplishments in Franchise Mode to earn Madden Gamer Points, and then wager your rewards against the computer or against live online opponents to reach the ultimate reward—the NFL Hall of Fame.

    Replay Challenge (XBOX 360 only):
    Throw the red flag and challenge any play. Overturned calls or plays "that stand" have a huge effect on the outcome of every game.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2006
  2. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    als er 1 spel is wat me niet intresseert dan is het wel rugby:+
     
  3. basovich

    basovich Guest

    lijkt me een best leuk spel:), alleen snap ik de regels niet echt..weet natuurlijk wel dat je maar 1x naar voeren mag gooien en over de achterlijn of door die palen moet trappen maar bijv. die opstelling doe ik altijd maar wat klikken8). this wel leuk met een paar vrienden gewoon elkaar lekker onderuit halen..
     
  4. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien helpt het als ik zeg dat je 4 pogingen heb om 10 meter te overbruggen en zolang je er niet meer als 4 keer over doet mag je blijven gooien/rennen tot aan een touchdown.
     
  5. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Rugby intresseert mij ook niet ;)
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Denk dat er niet echt animo is voor spellen als dit, buiten de U.S. om bedoel ik. Tuurlijk zijn er wel fans maar het is zeker dat ie nooit de verkoop resultaten zal halen in europa als dat het in amerika doet.
    Maar ik moet ook zeggen dat EA dat ook zelf een beetje doet. Tuurlijk is het een amerikaanse sport, maar we hebben een eigen liga hier in europa. Waarom geen Madden met de Amsterdam Admirals, Rhein Fire, etc. Ik denk dat het de populariteit van zowel het spel als de sport zelf zeker geen windeieren zou leggen als die teams er ook in zaten en dat daar ook mee geadverteerd zou worden. Ik denk dat de Admirals hier meer herkenning meebrengen voor een boel mensen dan b.v. de Green Bay Packers.
    Maar goed, de Madden serie is zeker goed maar ondanks dat ik een paar jaar geleden met plezier zo'n spel gespeeld heb zal ik deze niet aanschaffen.
     
  7. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    De laatste versie die ik echt heb gespeeld was Madden 05 en daar zaten de europeese teams wel in, alleen werd daar helemaal niks over gezegd van EA hun kant.
    Eerlijk gezegd hoop ik dat ze er deze keer wel weer in zitten want inderdaad het is goed voor de europeese fans.

    Ik zal ook zeker niet elk jaar een Madden game halen, maar deze lijkt mij erg tof dit omdat deze erg uitgebreid lijkt en ik wilde niet een madden of EA game bij de launch want ik was al bang voor negative verrassingen.
     
  8. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is hier ook een demo van zag ik.Ik zag een op de amerikaanse marketplace.Maja sportgames intreseren me niet zo:pHet ziet er iederval wel mooi uit!
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    Deze is ook al zo mooi als NHL 2007 ben zo benieuwd naar Fifa 2007
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ken je nagaan dat wist ik dus niet. Waarom ze daar dan niet mee adverteren in Europa snap ik niet helemaal. Gooi er een hoesje omheen met een Europees team b.v.
    Mocht in Madden 07 wel weer Europese teams zitten dan is deze titel in ieder geval wat intressanter geworden. Nog steeds geen must have overigens.
     
  11. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het een beetje in de gaten houden of ze er in zitten.
     
  12. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    DAt zal wel NCAA 07 of Madden 06 geweest zijn, of niet?
     
  13. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja ik krijg over een tijdje madden 06 kjiken of die leuk is, de demo vond ik wel leuk maar snapte er geen hol van,,, de regels dan 8)
     
  14. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    idd was ncaa 07|:- nouja heb ik te snel gekeken denk;)
     
  15. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

    Zeg dan niks


    Ontopic : Hoop dat Madden 07 een stuk beter gaat worden dan de 06 versie want dat is een zwaar uitgeklede versie tov van de PS2 versie.
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    oow das mooi, want dit is american football:thumbs: _0/
     
  17. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Dan zou ik het helemaal niet kopen. Als er een ding fake is, is het die Europese League. Maar ja, dat is mijn persoonlijke mening.

    Ik wilde zelf voor 06 gaan, maar om de een of andere reden heb ik het toch niet gedaan. Wacht nu ff de reviews van deel 07 af. Maar aangezien ik het laatste jaar de NFL fanatiek gevolgd heb, en dat dit jaar weer van plan ben om te doen, ga ik er dit jaar misschien wel voor.
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    eindelijk is die block stick weer terug, die zat er in 2004 ook al in, en die werkte super
     
  19. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm ik hoop dat deze game weer goed word hoor voor de 360.
    het vorige deel was subliem op de gewone xbox maar op de xbox360 hebben ze bijna alle belangrijke features eruitgelaten. dus maw een flopspel en enkel goed voor die gamerpoints.

    dus laat ons hopen op een topper hetzelfde geld voor fifa 07
     
  20. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik het nu overal kan lezen zalhet niet een uitgeklede versie maar gewoon alle features der op en der an, zelfs met xbox 360 only features.
     

Deel Deze Pagina