1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

  1. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak je daar maar geen zorgen over. Bijna heel USA koopt deze game, hij word gewoon full priced tenzij ik iets gemist heb. Wie weet kan je hem goedkoop ergens importeren maar normale advies prijs is denk ik gewoon 50-60 euro.

    Het is nou eenmaal dat de NFL niet zo bekend is buiten USA. Maar in North America is het 1 van ''the most anticipated" sports game. Beetje vergelijkbaar als FIFA voor EU is Madden voor hun
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    In europa verkoopt ie niet zo heel goed nee. maar in amerika is dit meestal een van de best verkopende spellen jaar in jaar uit.
    Maar ik denk dat die in europa ook wel winst gevend genoeg is, anders zouden ze m heus niet uitgeven hier EA kennende.

    En dat het hier zo rustig is valt me ook een beetje tegen. voorgaande madden threads waren wel redelijk bekeken/bezocht en die hadden lang niet zo'n mooie openings post(A)
     
  3. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, komt vanzelf wel denk ik wanneer hij released is. Dat Madden in EU ook winstgevend is twijfel ik niet aan. Er word alleen weinig media aandacht/PR aan besteed, opzich begrijpelijk maar ook weer jammer.
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, denk dat ze er niet meer door gaan verkopen door reklame te maken hier. Madden blijft in europa een spel voor de liefhebbers. Heb m zojuist gepre orderd bij Gamemania. Krijg een smsje wanneer ik m op kan halen. Hoop dat het de 20ste gaat worden.

    W00t 2000ste post. speciaal voor hier bewaard:)
     
  5. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em bij Wehkamp gepre-ordered, die waren vorig jaar ook super snel!
    Ben benieuwd.

    Kga vanmiddag de demo proberen.

    Het ziet er echt super uit allemaal!
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwa, voor die 5 euro dat ie goedkoper is(exl. verzend) koop ik m liever in de winkel. Geen gezeik met verzenden en je hoeft niet te wachten.
     
  7. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ie goedkoper is wist ik niet eens, maar vorig jaar had ik hem op de dag van release!
    Ze zijn sneller dan de meeste gameshops (mijn ervaring) vandaar dat ik deeltje 10 ook weer aan hun overlaat.
     
  8. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    ach die paar euro's kunnen niet zoveel verschil uitmaken. Zolang je het spel maar zsm in je bezet heb.
     
  9. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niet wachten tot 10 uitkomt.... ondanks dat ik na 100.000 uur spelen van 09 nog ontzettend zuig in het spel (niveau 1 spelers kan ik nog net aan :)...

    Wel tof dat er weer een thread over is gemaakt....
     
  10. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Had gister avond weer wat potjes gespeeld en het was echt genieten, vooral defensief. Ik merkte echt dat het blitzen nut had. Als ik zone defense had gaf ik K. Warner te veel tijd waardoor hij vrijwel meestal een vrije man kon vinden. Of net iemand die tussen de zones liep.

    Daarna besloot ik regelmatig te blitzen of een mix van blitz/zone defense. Zag direct het verschil wanneer de QB onder druk word gezet. Hij gooide vaak eerder waardoor ik meestal een directe tackle na de catch had of het werd een incomplete pass. Uiteindelijk kwamen de INT's binnen (polamalu ownd :D).

    Moeilijkheids graad: ALL-PRO en ALL MADDEN (is MADDEN verwijderd? kan me nog vaag herrinneren dat er een graadje tussen ALL PRO en ALL MADDEN was.)
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Moeilijkheids graden zijn altijd rookie, Pro, All-Pro en All-Madden geweest.
    En idd zone blitzes werken het beste. Hoewel ik moet zeggen dat een Man defense ook weer werkt. man 2 under:thumbs:
     
  12. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0

    Owh k, gek. Dacht altijd er er nog 1 tussen All-pro en All madden zat
     
  13. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Erg veel zin in deze game zeg... ben jaren niet meer zo enthousiast over een madden als deze keer. nog 10 dagen in de US. Zal hier dus nog wel een weekje of 2/3 duren:mad:
     
  15. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is voor mij de eerste keer dat ik echt naar een madden game uit kijk. Meestal worden ze released in de ''Komkommer tijd'' En dan is het altijd leuk als liefhebber om zo een game af en toe te spelen.
     
  16. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook echt niet wachten!!

    Die 5 minute qtr demo speelt heeeerlijk!!

    Alleen bij mij zuigen de graphics van die demo echt!
    Madden 09 oogt veel scherper bij mij.
    Dan doel ik vooral op de randjes, die zijn bij mijn M10 demo nogal kartelig, net of AA niet aanstaat.
    Kan dit komen door het fout branden op een dvd+r?

    Ik heb een 24inch lcd-monitor die op full hd (1080p) draait dus daar kan het niet aan liggen denk ik toch?

    Er zit ook geen commentary in klopt dat?
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2009
  17. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis een demo he, kan je wel verwachten dat de afwerking niet geheel 100% is. Dat we het spelen via een gebrande disc helpt ook niet denk ik. Soortgelijke had ik ook toen ik de demo van FNR4 had gebrand op een disc(voordat hij dus op onze marketplaats beschikbaar was)

    De laadtijden waren langer en soms ging hij haperen. Dat laatste komt bij mij weer terug als ik bijvoorbeeld net een catch heb gemaakt of een punt return doen. Het overgaan van vangen naar rennen loopt dan niet soepeltjes.

    Maar EA kennende zal de afwerking wel goed komen, het is meestal de gameplay die bout is bij de EA games. En dat zit hier dus wel goed_O_
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2009
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan wel merken dat er nog wel wat foutjes in de demo zitten.
    gister maakte boldin een catch in de endzone op 3rd 'nd goal.alleen op een of andere manier was de volgende play weer 3rd 'nd goal en stonden de punten niet op het bord8)
     
  19. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha, bij mij kreeg Warner een gebroken elleboog dus gesubbed voor Leinart.
    Toen ik laten een time-out nam, kreeg je zo'n tussendoor shot (ff vergeten hoe dat te noemen :p) waarin je nog steeds Warner met de coach zag praten ipv Leinart.

    En ik weet dat de afwerking wat minder is in een demo, maar omdat ik iedereen hoor over geweldige graphics en dat bij mij eigenlijk wel meevalt, was ik benieuwd of ik de enige was met mindere graphics dan ik zie op al die screenshots ;-)
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2009
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    tijdens het spelen ziet het er geweldig uit. Alleen in de cuts scenes(die na een tijdje best irritant worden) ziet het er duidelijk wat minder uit.
     

Deel Deze Pagina