1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben al wel de eerste fout tegen gekomen in de game.

    Ik heb voor de TE v/d cowboys; Martellus Bennett getrade. Die speelt nu dus bij mij. alleen in de game noemen de comentators m steeds Antonio Gates8)

    Wat ik trouwenso ok wel een leuke toevoeging vind is die the extra point ofzo. De ingame NFL network zegmaar.
     
  2. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    wie zijn er nou de cowboys ze hebben geeneens fatsoenlijke recievers:eek: :9
    wanneer gaan we van start met de franshine?? volgende week ofzo als iedereen madden heeft en goed heeft geoefend *)
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel met de Eagles. en ik ben die TE tegen gekomen bij hun trading block. Het vette is is dat spelers nu ook een potentie reating hebben. En die van hem is heel hoog dus ik ga hem lekker trainen, heb m een contract gegeven voor 8 jaar voor een schijt prijsje. Als mn plan werkt heb ik zometeen een top TE voor een top salaris:D

    En de Cowboys hebben Roy Williams(WR) en Jason Witten(TE). twee behoorljk goede spelers.

    en ik zal helaas niet mee doen aan die online franchise aangezien ik geen gold meer heb. En het internet werkt op de plaatst waar mn xbox staat ook nog niet optimaal. En heb daarom zonde vind om een gold membership te nemen. Bovendien speel ik te weinig op mn xbox momenteel en ga ik in januari een half jaar naar Miami waar ik toch niet zal gamen.
     
  4. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    waar moet je spelers trainen dat heb ik nog niet kunnen vinden:confused:
     
  5. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    MM A´dam heeft geen M10.... zal wel weer een paar maanden duren...
     
  6. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar, waarschijnlijk houd MM A'dam zich als enige aan de release date :D Ik heb pas vrijdag/in het weekend tijd om echt te gamen dus ik bestel em dan wel via een game site. Tenminste zekerheid dat ik hem krijgt, was nog bij E-plaza geweest maar die halen madden niet eens in het assortiment.
     
  7. shiga

    shiga Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij komt officeel over 2 dagen uit, dus dan zal hij wel te koop zijn bij de winkels die hem wel in het assortiment hebben.

    @Vasil: Ik bedoel daarmee die trainingscamp trainingen. Voorheen kreeg je na elke play punten toegerijkt en als je er dan 10 had kon je die gebruiken om je speler te upgraden.

    Wat me trouwens ook is opgevallen is dat je echt super vaak een holding penalty krijgt bij een Fieldgoal(of PAT).

    Zo, net ff Sport1 pakket aangevraagd. Stelletje naaiers bij de UPC:mad:
     
  9. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, zomaar espn america geschrapt van de normale zenders en gezet in de sport 1 pakket.

    Heb overigens een handige guide gevonden voor gamers zoals bijvoorbeeld dakoota1 die moeite hebben met het begrijpen van bepaalde basics & fundamentals van American football. Verder staan er nog meerdere tips en tricks in mocht je daarin geintresseerd zijn.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2009
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Begin me trouwens wel heel erg aan die comentators te ergeren zeg:9
    Met name aan chris collinsworth met die domme opmerkingen de hele tijd.
     
  11. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat werd ook al als minpunt genoemd in de GT review en in de review van IGN volgens mij. Heb zojuist de game maar besteld bij mediaoffer, Had gevraagd wanneer ze hem verzenden. En bij hun word de game 1 dag voor release verzonden zodat ik hem de 20ste heb(morgen dus). Scheelt me weer dagje game winkels afstruimen.

    Hoe zijn de Eagles nu flix? Dawkins is toch retired? Heel jammer die man was een beest _O_
     
  12. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    eagels zijn goed ik heb er tegen gespeeld maar wat is deze game moeilijk op all madden moet je echt geconcentreerd blijven of je verliest gewoon. verder op all madden tegen de cardinals is niet te doen bijna ik heb met de chargers tegen gespeelt en warner en zijn recievers zijn niet te stoppen. verder klopt het wat flix zei over antonio gates de nieuwe TE bij de eagels :9 en mijn tegenstander had opeens 4 x achter elkaar een holding penalty bij een pat! bij de volgende update komen waarschijnlijk 2 nieuwe spelers bij de rosters BRETT FAVRE VIKINGS! EN NATUURLIJK MICHAEL VICK EAGELS. dus Philly word nog een interessant team.

    @ flix ik vind het franshine menu zo onduidelijk onder welke catogorie moet je dan trainen echt irritant dit.
     
  13. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Whoa serieus? Vick gaat signen bij de eagles? Concurren met McNabb of gaat hij ook verkassen? Ben stiekem fan van beide meer ik geniet iets meer van McNabb's kanonskogels dan het gefladder van Vick. Wat was McNabb goed in de tijd toen T.O nog een Eagle was. Moet me echt wat meer gaan verdiepen in alle transfers news etc.

    Sinds ESPN America niet meer gratis is kan ik haast niets meer volgen of ik moet steeds op NFL.com kijken :D
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    *kijkt standaard minimaal 5x per dag op nfl.com:+

    Vick heeft vorige week al met de Eagles gesigned.
    Brian Dawkins is in free agency naar de Broncos vertrokken. Erg spijtig want hij was de hart en ziel v/d Defense.
    Verder is 2/3 weken geleden de Defensive coordinator v/d Eagles overleden:mad:
    Dat gaan ze ook wel merken aangezien Jim johnson echt een meesterbrein is.
    Vind alleen de ratings van de eagles beetje tegenvallen. En dan met name v/d defensive lijn/linebackers. als je naar hun ratings kijkt zie je dat ze allemaal rond de 75 liggen. Het klopt dat ze geen grote namen zijn zoals een Joey Porter of Patrick Willis maar met elkaar is het gewoon een super goede defense.
    Ik zie de Eagles dit jaar gewoon naar de super bowl gaan nu ze die top lijn hebben en mcnabb eindelijk wat speeltjes heeft.

    En gister heeft Brett Favre idd getekend bij de Vikings. Persoonlijk vind ik dat een beetje minder. Ik bedoel het was een top speler alleen hij is gewoon op. kijk maar naar vorig seizoen. Eerste 5/6 games was ie top. de rest heeft ie vergooid. Hij had gewoon op zn hoogte punt weg moeten gaan. Nu gaat ie zichzelf alleen maar voor schut zetten.

    @Ryu. Je weet dat je juist mcnabb en Vick door elkaar haalt hea:9
    Mcnabb heeft idd wel echt een kanon van een arm maar heeft ook vaak zat dat ie de bal hopeloos naast gooit. Heeft Vick ook wel hoor. Ben erg benieuwd naar wat ie naar de tafel brengt als ie weer mag spelen. Zoals het er nu uitziet word ie na week 6(wanneer die als het goed is weer mag spelen) de 2nd string QB. Er word ook veel gespeculeerd dat hij een Wildcat variant zal gaan lopen en zelfs als WR zal gaan spelen.


    Oke, dat was wat gelul over de nfl. nu over madden:

    @vasil; Het klopt dat het menu v/d franchise ff wennen is maar nu vind ik t gewoon mooi/overzichterlijk.
    vind dat potentie van spelers echt een leuke toevoeging. Ik heb die rookie TE van de Eagles van een rating ergens rond de 70 geloof ik naar 89 gebracht in slechts 3 seizoenen(waarvan 3 gesimmed:+) Maclin is nu 94 en Jackson 89. Heb nu in de free agency een rookie gesigned met een rating van 70 maar met een A in potentie. Heb m een 3 jarig contract gegeven. Ben m van plan elke game te laten starten. ben benieuwd wat dan zn rating zal zijn. En dan ga ik m traden:D
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2009
  15. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben wel benieuwd wat de eagles dit jaar gaan doen, ik ben al jaren fan van ze (ook in de tijd dat mcnabb steeds geblesseerd was en dat Garcia het over moest nemen, ook leuk hoor zo'n typische west-coast slinger). Op één of andere manier heb ik toch het gevoel dat het weer net niets wordt dit jaar... er zijn altijd veel blessures, je zal zien dat nu weer westbrook gaat afhaken. Verder vraag ik me af of die 2nd str receivers goed gaan presteren, Curtis is snel maar niet spectaculair, jackson was vorig jaar verrassend maar nu kent iedereen hem wel en maclin ken ik niet zo goed (volgens mij een zelfde type als jackson). Ik hoop het, ik hoop het echt.... Eagles zijn altijd leuk om naar te kijken, maar ze hebben nog nooit een SB gewonnen. Het verlies van Jim Johnson is verschrikkelijk groot + de afwezigheid van Brain Dawkins.... ik weet het nog niet.

    Brett Favre had was moeite om de offense van de jets onder de knie te krijgen en scheurde op het eind een spier in zijn biceps. De offensive playbook van de Vikings komt meer overeen met die van de Packs... plus hij heeft een beest van een RB in de buurt waardoor de tegenstanders moeten kiezen, of de lijn volzetten of de diepe bal beschermen... wat de Viks missen is een killing QB.. misschien dat Brett iets kan doen, ben benieuwd.... ik zit in ieder geval 5 oktober en 1 november voor de tv...
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2009
  16. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Met het gefladder bedoel ik de runs die Vick steeds deed. Ze ware zeer spectaculair daar niet van maar die uber serie's throws van Mcnabb in de season toen ze naar de superbowl gingen tegen the patriots. Die zijn voor mij memorabeler. Ik bedoel als ik aan Vick denk, denk ik alleen aan zijn big run play's ipv daadwerkelijke QB actie's.

    Al met al beide superstars in het verleden, ben zeer verrast dat hij bij de eagles is beland en ben ook zeer benieuwd wat ze allemaal gaan doen gezien de speculaties en dergelijke.

    Ik heb verder nooit echt een langdurige franchise gespeelt. Al dat traden, deals sluite, prijzen van eten/parkeren regelen en dergelijke werd me veelste veel werk. Wilde altijd gewoon Football spelen inplaats van een bedrijf runnen :D Wie weet dat ik dit keer wat meer aandacht en tijd hier aan zal besteden. Het klinkt allemaal erg aantrekkelijk wat jij allemaal aan het doen ben met de Eagles.

    Edit:

    Mijn dag kan niet meer stuk. Zojuist een email ontvangen van Mediaoffer, ze hebben de game al binnen en hebben hem zojuist direct verzonden. Topservices, voor de mensen die nog willen bestellen maar geen zin hebben om winkels af te lopen.

     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2009
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja normaal speel ik hooguit 4/5 wedstrijden in de franchise en daarna ga ik losse games online en tegen vriendne spelen. Maar toen ik zag dat spelers daadwerkelijk vooruit zijn gegaan was ik er wel benieuwd naar hoe dat werkte.
    Heb nu echt een onherkenbaar eagles team:9
    -heb Mcnabb getrade voor Jay Cutler.
    -Westbrooke voor Jonathan Stewart
    -Jackson voor Patrick Willis
    -Dawkins voor Brian Orakpo

    Heb wel met pijn van die spelers afschijt genomen alleen ik had mazzel gezien Mcnabb en Dawkins na het eind van dat seizoen met pension gingen:+
    Westbrook heeft nu een rating van 86 bij de panthers en Jonathan Stewart bij mij een rating van 95.
    Merk ook dat een pounding back zoals Jonathan Stewart of Brandon Jacobs veel meer nut heeft als een elusive back zoals LT of een westbrook.
     
  18. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Intressant :D maak er maar een dagelijkse report van je franchise zover dat mgoelijk is haha :p is wel leuk om te lezen.

    Als de transfer van Vick/favre en alle andere worden geimplenteerd krijg je em dan ook in je franchise? of denk je dat je dan opnieuw moet beginnen als je hem erbij wilt?

    Heeft er iemand anders trouwens al online gespeeld?(wetende dat flix geen gold heeft)
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee die krijg je er helaas niet bij.
    Heb al wel online mn rooster geupdate. Je kan dat nu doen via een speciale optie bij het live menu. top gedaan.
    Heb net ook zelf een field goal geblocked:D
    gewoon de MLB worden en als een gek naar voren rennen. kwam er perfect doorheen.
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2009
  20. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah zeker voor mensen zoals jij doe momenteel geen goldmembership hebben, kunnen ze op die manier alsnog roster updates krijgen. In dit soort dingen is EA top in ja.

    Ik denk dan dat ik mijn serieuze franchise ga beginne wanneer die transfers etc al verwerkt zijn. Lijkt me wel zo handig
     

Deel Deze Pagina