1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ja ik ga er dan ook maar een nieuwe starten.

    Heb op een gegeven moment al de contracten van mn top spelers lopen verlengen.
    Je moet er dus ook rekeing mee houden dat ze elk jaar iets meer verdienen. Had dus ineens een cap van -40 mil:9
    Heb toen de cpu heel wat laten simmen zodat alles weer klopte. heb helaas wat goede spelers verloren toen heb ik dat hele seizoen laten simmen en het jaar erop had ik weer 40 mil te besteden waardoor ik flink wat Free agens kon signen:D

    update:
    Zojuist mn 3e jaars WR die ik zelf gedraft heb. Die had toen een rating van 73. heb m veel laten spelen dus nu had ie een rating van 82. Heb hem + een 2nd round pick voor Boldin getrade:D
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2009
  2. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook weer iets waar ik moeite mee had. de spending cap, had geen gedult om men spendings te plannen of te organiseren. Als je dat niet doet of tenminste een beetje slim doet ben je al zo bij de cap terwijl je nog veel open contracts kan hebben.

    En Boldin is ook een beest. :D

    edit:

    Enkele nieuwe footage van GT

    [GT]53052[/GT]

    [GT]53056[/GT]
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2009
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja je moet niet bang zijn om wat goede spelers kwijt te raken.
    En zoals ik al zei, als je een jaar niet uitkomt met je cap. Sim dan dat complete jaar. Het jaar erop is alles weer in orde.

    heb zojuist het nieuwe rooster gedownload, Vick en Favre zitten erbij hoor:D
    Vind ik best netjes dat ze het binnen een dag hebben gefixt.
    Beetje jammer alleen dat ze ook de injuries mee nemen:mad:
    Ga nu maar een nieuwe Franchise beginnen. Dit maal met de Dolphins.

    edit:
    Lol, de message of the day is ook:
    Welcome Brett Favre and Michael vick to Madden NFL 10
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2009
  4. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    ik verheug me echt dit jaar met de eagels maar ik denk dat de patriots dit jaar de super bowl pakken ze hebben gewoon echt een top team en als brady fit blijft.

    bij madden is routhlisburger gewoon 93 maar ik vind hem echt niet beter als rivers ofzo. ik vind hem echt een idioot:p maarja ik ga vandaag even vick testen hij is echt wel beter dan 79 ovr
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2009
  5. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk, eindelijk.... ik ben nu ook in het bezit van M10.... vanavond maar ff proberen...

    wel jammer dat waarschijnlijk met de komst van Vick iedereen online de eagles zullen gaan kiezen... ik speel zelf alleen maar de eagles (de afgelopen 3 jaar nooit een ander team geprobeerd), maar nu zal ik wel naar een ander team uit moeten kijken.. heeft er iemand suggesties qua team??
     
  6. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is net 10 minuten geleden door de brievebus gevallen :D Zometeen maar direct beginnen. Eerst ff wat opruimen rond het huis.

    Betreft de teams, meeste teams hebben wel hun plus en minpunten. Je kan het beste 1ntje kiezen die bij jou speelstyle past. Ivm met playbooks etc

    Edit:

    Mijn eerste Defensive TD In de klassieker Eagles VS Falcons :D
    FUM-TD; recovered by PHI B. Bunkley

    En mijn eerste Offensive TD
    TD; D. McNabb pass to B. Westbrook for 90yds

    Vanavond maar is aan franchise beginnen en mss online ff potje proberen. Als er iemand een match ofzo wilt spelen kan je altijd invite sturen. Ik heb wel geen mic atm
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2009
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    vick lijkt erg veel op Vince Young uit 09.
    Soms gooit ie super strakke ballen maar soms echt hopeloos inaccuraat.
    Verder kan ie natuurlijk rennen als een gek. Heb gewoon een 100 yard rushing game met m gehaald8)
    Passen met een links handige QB voelt trouwens echt heel raar in deze game. Je reads zouden ook allemaal anders moeten zijn. rechtshandige QB lezen van rechts naar links, Linkshandige QB's van links naar rechts. Het voelt allemaal heel onnatuurlijk aan.
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2009
  8. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf eigenlijk nooit problemen gehad met dat. Ik lees ook niet van links naar rechts of andersom maar van zone naar zone als er teminste geen blitz is. Misschien moet ik er maar wat meer op letten volgende keer :D

    Ik heb trouwens mijn team gevonden. Franchise mode doe ik met de ravens, wat spelen hun toch heerlijk. R. Lewis en E.Reed in mijn defence terwijl ik McGehee en Maison in mijn offence heb. Flacco is ook beter dan ik had verwacht voor zijn 2de jaar in de league.

    Ik zie een rooskleurige season voor hun in de toekomst :D Ze hebben alleen pech dat ze moeten concurreren tegen de Steelers :lol:
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou wel rekening mee houden dat als je meerdere seizoenen wilt gaan spelen Rayray en Mason al behoorlijk oud zijn en dus warschijnljik snel met pensioengaan. Klinkt miss moeilijk om te doen alleen ik zou ze gewoon traden voor een andere goede speler.
     
  10. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daarmee ben ik al aan het puzzlen. Ben om deze reden ook blij dat flacco nog vele seizoenen mee kan :D Word langzaam steeds een grotere fan van hem.
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand trouwens al het nut van de trainingen in de SS mode?
     
  12. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog niet aan de SS mode toegekomen. Heb net men eerste online match gespeeld. Ravens VS Vikings. Eindstand 24-10 gewonnen, hij vertrok nadat ik de laatste TD had gemaakt begrijpelijk maar toch jammer. Heb liever dat je sportief blijft spelen.

    Op de 1 of andere manier voelt het alsof je soms machteloos bent tegen A.Peterson Maar ik kon hem gelukkig ''contained'' houden. Ook meteen die achievement gehaald dat je hem voor aantal loss yardage moet tacklen. (Record 3 tackles for a loss on Adrian Peterson. 5 min qtrs, All Pro (no Pro Bowl, no co-op)

    Online: TD; J. Flacco pass to M. Clayton for 15yds

    Clayton is met zijn lengte echt een heerlijke receiver voor de slant naar buiten. Zag hier net op tijd de hole aan de outside. Ik merk steeds dat de pocket echt zeer goed is gedaan dit keer. Steeds zie ik blitzes vanuit mijn blindside die worden opgevangen zodat ik net die extra seconde heb om de pass te maken.

    ben weer verslaafd aan madden​
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2009
  13. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0

    nette td kan je die gewoon opslaan dat is wel echt vet jullie zullen ook plays van mij zien dan. ik nodig je wel een keer uit voor een potje online
     
  14. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja aan het eind van de match kan je highlights maken van de plays die je wilt hebben. Daarna ga je naar main menu>My Madden en daar kan je je highlights uploaden naar de EA servers en dan komt hij op jou EA site.

    Kan max 10 highlights maken, als je meer wilt zul je oude moeten wissen.
     
  15. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteravond voor het eerst gespeeld... dit spel speelt echt godelijk...online echt een superpot meegemaakt (laatste seconde gelijk en winnen in overtime).. het spel voelt online superrealistisch aan (tempo is iets lager, maar er gebeuren niet van die rare dingen, bv. QB die uit zijn pocket rent en een mega pass geeft)...

    wat mij wel opvalt is dat er geen online franchise-code op de achterkant van mijn intructieboekje aanwezig is.....Hebben jullie hier ook last van????????????????????
     
  16. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook ja, dat is een wereldwijd probleem BUITEN de US geloof ik.

    Heb net een mailtje gestuurd naar EA, dus als het goed is wordt alles opgelost.

    Zie deze startpost:

    http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/282347.page
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2009
  17. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ook maar een emailtje sturen dan. Overigens vind ik het erg minder van EA dat er allerlei dingen zijn online waar je gewoon voor moet betalen. Voelt echt als uitmelkerij.
     
  18. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Richvd: bedankt voor de tip, ik heb direct een mail gestuurd.. ben benieuwd hoe lang het duurt..
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja vind dat echt zeer kansloze uitmelkerij wat EA nou weer doet.
     
  20. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat kan echt niet hoor, met de Ratbirds spelen als je voor de Steelers bent...=(
     

Deel Deze Pagina