Madden NFL 06

Discussie in 'Algemeen' gestart door Baltimore Raven, 30 dec 2005.

1. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft deze game al gespeeld? Wat vinden jullie ervan?

Ik heb zo het idee dat EA al hun sportgames heel vlug hebben "afgewerkt", zo las ik al op dit forum dat ook NBA Live maar een schim is van wat het ooit geweest is en ik moet jammer genoeg ook vaststellen dat het met Madden NFL 06 ook dezelfde richting op gegaan is.
    Daar waar ik de xbox versie nog iedere dag speel, heb ik van de 360 al genoeg gehad. Grafisch is het mooi maar dat verwacht iedereen, maar er is ontzettend veel gesnoeid in de game opties: geen mini camps, geen practice, geen superstar, geen tornooien alleen nog de franchise mode en dat is alles.
    In game hebben ze zelfs de challenge mode vergeten en da's toch een belangrijk onderdeel van het hedendaags amerikaans voetbal.
    EA heeft misbruik gemaakt van hun exclusieve licentie en hopelijk herpakken ze zich volgend jaar want op die manier kloten ze de american football liefhebbers overal ter wereld.

2. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, jij hebt zooo gelijk. EA heeft alles de winkel in gerushed. Van Tiger Woods tot FIFA, van NFL tot NHL. Stelletje wankers.
    Maar over Madden, het is mijn eerste NFL game, dus godzijdank mis ik geen opties t.o.v. vorige versies. Maar dat is precies de reden dat ik FIFA en Tiger links laat liggen (Tiger Woods 2007 staat wel op mijn lijstje, en voor voetbal PES6, maar dat schijnt persoonlijk te zijn).

Maar aan de andere kant liggen er wel redelijk speelbare en vooral mooie spellen in de winkels. Dat dan weer wel.

Oh ja, by the way. American Football is way cool, en ik geniet zeker van Madden 06.

Laatst bewerkt: 30 dec 2005
  3. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb effe een vraagje ik heb in veel forums gelezen ( vooral amerikaanse) dat hun spel freezde. of dat hun spel in dde 4de quarter opeens naar een camerastandpunt gaat en de controller niet meer reageert.

4. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt 100% gelijk ivm dat freezen, de collega van me die Madden dus speelt had het ook met z'n eerste 360. Heeft toen gebeld met MS en die stelden eerst voor om hetzelfde spel te spelen zonder de HD, dit bleek idd te werken maar hij heeft voor alle zekerheid de hele boel opgestuurd en een nieuwe gekregen en sedert dien blijkt alles perfect te werken.

5. Juriaan

Juriaan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat baal ik dat ik hem heb gekocht :mad:
    Voor de PC issie mooi :) super opties, ik ook maar gelijk voor de Xbox360 aangeschaft, het is gewoon een compleet andere game, er is totaal niks

6. Sharpshooter

Sharpshooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik dan de enige die hunkert naar de "oude" NFl 2k4 in een nieuw jasje?
    Ik baal er zwaar van dat EA alle licenties heeft opgekocht.
    Madden is niet superslecht maar wel behoorlijk minder dan de 2k serie.

7. Texans

Texans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    'kHeb eindelijk de weg gevonden naar dit forum.
    Ik ben dus een echte american football fan, 'k volg al meer dan 8 jaar american football via satelliet (foxsports, premiere sport) en dit jaar ook via telenet digibox (nasn) en ik koop tijdens het nfl seizoen een 17 tal NFL dvd's via Pontel.
    Ik heb dus ook ALLE american football games:
    NCAA Football 05 en 06
    Madden NFL 02, 03, 04, 05, 06
    Madden NFL 360
    ESPN NFL 2K4 en 2K5

ESPN NFL 2K5 is veel beter dan de rest. 'k Zal niet teveel in detail treden. Hieronder zal ik enkele links naar game filmpjes zetten van ESPN NFL 2K5 die ik uitgekozen heb.
    Als jullie dan meer info willen over ESPN NFL 2K5 dan geef ik die graag.

Tijdens de halftime show krijg je dit tezien:
    http://www.2ksports.com/media/movie.php?id=583&gid=7&platform=
    Na iedere wedstrijd week krijg je sportcenter te zien met daarin alle info van de wedstrijden van afgelopen week + enkele highlights:
    http://www.2ksports.com/media/movie.php?id=585&gid=7&platform=
    Na iedere wedstrijd week kan je je team volledig trainen of enkele spelers of enkel de linemen enz:
    http://www.2ksports.com/media/movie.php?id=618&gid=7&platform=
    Als je thuis een wedstrijdje speel met een vriend kan je na de wedstrijd iedere play opnieuw bekijken:
    http://www.2ksports.com/media/movie.php?id=617&gid=7&platform=
    VIP system:
    http://www.2ksports.com/media/movie.php?id=622&gid=7&platform=
    The GRIB:
    http://www.2ksports.com/media/movie.php?id=663&gid=7&platform=

Wat je nu allemaal gezien heb vind je in geen enkele Madden game terug.

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind madden 06 op de 360 echt een crappy game.. op de meeste andere consoles heb je bv ook nog de speel mode superstar ofzo.. dat je als nieuw team begint en dan je weg in de NFL moet zien te vinden(altans volgens een vriend van me die hem op de Gameqube) en ik heb in elk menutje gekeken in de 360 versie en ik kan het gewoon niet vinden... ligt dat aan mijn madden of hebben andere die speel mode ook niet??
    en k sluit me volledig aan bij texans, ESPN NFL 2K5 is bij verre het beste AF spel ooit.

De enigste reden dat ik madden '06 gekocht heb is omdat het Online kanO-)

nu ik het toch over online heb, iemand intresse in een online wedstrijd??

Flix57 NL is de gamers tag

9. Texans

Texans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Madden heeft die speel mode niet
    Als je een wedstrijdje Madden 360 gespeeld heb krijg je na de wedstrijd geen speler animatie te zien of replay's of chearleaders, enkel een menutje met stats en exit erop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn gamertag is Texangator

10. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu sinds zaterdag wat een briljant spel , alleen jammer dat je geen training mode heb :'-(

Deel Deze Pagina