[XOne] Madden NFL 13

Discussie in 'Games' gestart door Wahlberg, 11 sep 2012.

1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
  2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Mooie OP al zeg ik het zelf. :+

Heb het spel nog maar 2 dagen maar ben al redelijk hooked. Werkt enorm verslavend. Ben gestart met de My Connected Careers (soort MyPlayer mode) als een Wide Receiver.

Eerst begonnen met een low draft pick, had ik een rating van rond de 73 overall en kom je niet aan de bak. Heb zelfs nog het hele seizoen uitgespeeld omdat ik hoopte dat ik toch nog wat zou mogen spelen. Niet dus. Enige wat ik mocht doen is punt returns, 2 keer een TD gemaakt maar dat is het dan ook. :emo: Bedoeling van zo'n low draft pick is dat je het heel rustig aan kunt doen maar het duurt dan ook enkele jaren voordat je überhaupt doorbreekt dus niet echt aangewezen.

Heb ondertussen al een nieuwe WR gemaakt, "high draft pick" waardoor ik een hogere overall had van 80 en ook nog eens gekeken welke teams een WR nodig hadden. Nu heb ik net 1 seizoen achter de rug als WR voor de NY Giants. Omdat ik het nog allemaal moest leren speelde ik op "pro" en zodoende heb ik ook alle records gebroken (receiving yards, TD's,...), Super bowl heb ik ook gewonnen + super bowl MVP.

Dit seizoen speel ik op all-pro al lijkt me dat ook nog altijd te makkelijk. Heel leuke mode al gaat het ook snel voorbij. Je hebt namelijk een "legacy" ranking waarmee je je speler kunt vergelijken met all time legends zoals Jerry Rice die een rank van 20 000 heeft. Na 1 seizoen zat ik al rond de 1600. Terrel Owens heeft een rank van 7000.

Met Ultimate Team ben ik ook al begonnen al vind ik deze mode enorm moeilijk. Heb geen zin om geld uit te geven om packs te kopen maar ook het unlocken door wedstrijden te winnen gaat me moeilijk af. Heb de eerste 4 pre-season games van xxx (geen idee welke ploeg het was) al gespeeld waardoor ik coins + een rookie pack won. Was redelijk makkelijk, toen begonnen met de regular season games maar nu zit ik vast bij de 5de wedstrijd. Niveau kun je niet bepalen maar ik denk dat dit all-madden is en het lukt me gewoon niet om te winnen. Gigantisch veel passes worden intercepted. Redelijk frustrerend, mijn QB is Cam Newton dus daar ligt het al niet aan. Ga nu wat gewone games spelen en dan kom ik hier later wel op terug.

De nieuwe physics engine, ook al kan ik niet vergelijken met vorige maddens, vind ik zeer goed. Bij NBA 2K12 heb je te maken met morphing waar spelers door elkaar gaan maar met deze engine voelt het echt goed en solide aan. Geen spelers die door elkaar heen gaan, wanneer je elkaar raakt raak je elkaar ook echt en ga je bv. tegen de vlakte. Voelt zéér realistisch aan.

Laatst bewerkt: 11 sep 2012
  3. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de demo inmiddels ook al best wat gespeeld en ik moet zeggen dat ik het echt een vet spel vind. Zeker nu ik wat meer de regels begin te snappen is het ook leuker om te spelen. Misschien wordt dit er ook eentje die ik ga kopen, maar voorlopig denk ik nog niet met het oog op PES.

4. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het maar niks en al helemaal niet als je voetbal fan bent! haha

5. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zinnige bijdrage :thumbs:

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik sla 'm net zoals 12 over.
    Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee om zo steeds door EA genaaid te worden door elk jaar minimale 'verbeteringen'.
    En het feit dat ik het aantal keer dat m'n xbox de laatste 24 maanden aangestaan heeft op één hand kan tellen.

Als ze een keer weer echt met vernieuwingen aan komen zetten zal ik er wel weer over denken.

7. madbdl

madbdl Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog niet zo bekend met Madden NFL 13. Ik ben een carriere gestart als player, QB bij de raiders op high drafted. Maar ik kan geen wedstrijden mee spelen alleen punt returns. En ik train iedere week en haal ook mijn doelstellingen. Weet iemand hoe dit komt? Moet ik mijn opstelling soms veranderen en hoe doe ik dat. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Mvg madbdl

8. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Spelen er nog mensen deze game? Ik heb hem vandaag gehaald en wil wel een potje online spelen. Laat ff je gamertag achter, dan voeg ik je toe.

9. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.152
    iemand een tip waar je deze goedkoop op de kop kan tikken. Speelde de demo van Madden 25 en het speelt toch wel weer erg lekker na 10 jaar geen madden aangeraakt te hebben

10. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Check budgetgaming of marktplaats denk ik?

11. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Omdat je een career bent begonnen als QB hoef je alleen te spelen als je aan de beurt bent \o/ Je hoeft dus niet met de defence te spelen :)

Ik heb madden25 gekocht pas, die is echt leuk alleen beetje jammer dat de wedstrijd als ie afgelopen is zo abrubt wordt afgebroken. Bij nfl13 krijg je nog een leuke terugblik op de wedstrijd en beelden op het veld van spelers die elkaar feliciteren etc etc maar bij nfl25 is het, wedstrijd afgelopen bam weg :mad: maja voor de rest is het wel leuk \o/

Deel Deze Pagina