Ik volg de serie al een aantal jaar en deze is tot op heden het beste wat er werd gebracht, de totale controle over de defense is echt een kick voor de fans die het op American Football begrepen hebben. Ik heb op het ogenblik één probleem nl.: In de meeste aanvallende tacktieken zit er wel ergens een option tussen voor één van de receivers of de tight end en ik weet absoluut niet wanneer je je keuze moet maken en hoe, is het voor de snap is het erna en met welke toets of stick bedien ik dit? Hopelijk kan iemand me op weg helpen? Thx.
Ik ben bezig een eigen team te maken (met mezelf en vrienden erin enz.), maar ik kan maar iets van 20 Free Agents aanmaken. Dan add ik die 20 spelers in mijn team (dat scherm krijg je als je je team op Fantasy zet) en dan heeft mijn team dus veel te weinig spelers. Mijn vraag is dus: weet iemand hoe ik al bestaande Free Agents kan deleten? Of een andere manier om een geheel (niet bestaand) eigen team te maken?
@Baltimore Raven: Srry, btje laat antwoord, maar moest ff kijken wat je bedoeld. Kijk met zo'n Option kijkt de reciever of tight end ZELF wat de beste optie is. Dan let hij op wat de verdediger gaat doen en dan kiest hij zelf de beste optie. Hier hoef je zelf niets aan te doen. QB reageert er altijd goed op (tenminste tot nu toe bij mij) @Dwaalgast: Je kunt beter eerst je eigen team creëren. Dan kun je daarna alle spelers die je aangemaakt hebt zo in dat team proppen en met dat team gaan franchisen of season of wat dan ook. (gewoon replacen (met Y,dacht ik)). Als t goed is werkt t, want ik heb het ook met madden 2003 en madden 2004 gedaan, dus moet werken met 2005 ook (heb zelf nog geen tijd gehad om t te proberen, maar ga t nog wel doen)
@ X-Seventeen-X: Jah, ik heb al een eigen team aangemaakt en alles daarvoor ingesteld etc. En dan moet je een type voor je team kiezen, en als je dat op FANTASY zet kun je NFL-Spelers adden. (dus mijn zelfgemaakte Free-Agents). Maar dit lukt dus niet