ik wil heel graag een madden spel hebben.. maar ik begrijp nooit wat van de besturing of de regels.. Is het dan wel slim om een madden spel te kopen?? alvast bedankt
Eh, ik denk het niet. Zelf heb ik ook madden en het is vet lastig en eigenlijk veel te veel van het zelfde. Regels snap ik ook niet, maja ik had het alleen te leen, dus niet zo erg.
Madden vereist volgens mij wel enige kennis van de sport, anders zal het nog lastig worden om het spel vloeiend te kunnen spelen... Sterkte!
Hello, Als je nog nooit Madden hebt gespeeld dan is het vrij lastig om het onder de knie te krijgen Met die hinderden verschillende plays (zowel offence en defence). Maar als je een beetje doorzet en je krijgt het onder de knie dan vind ik persoonlijk dat Madden 2004 het beste American Footlball sim is. Diepgaand, goeie soundtrack en vette grafiqs. Maar je kan ook kiezen voor NFL Street, van EA Sports BIG. Dit is ook een American Football spel met alle licenties alleen is het heel arcade gericht. Alle plays die in dit spel voorkomen spreken voor zich. Alle soorten plays zijn onder verdeeld in categorieen. Zo heb je bijv. throw plays en running plays. Miskien denk ik dat je beter is NFL Street moet tjekken om de plays een beetje onder de knie te krijgen voordat je over gaat op de Sim als Madden. Ik heb ze allebei en vind het 2 vette American Fotbal games. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel! Laters, G.
dank je, maar nog 1 vraag he.. bij madden.. ik heb een demo gespeeld. maar ik weet hoe je moet goeien naar een andere.. moet dat soms met een combinatie van 2 knoppen ofzow..
humzzz nee je snapt de bal (Dat de quaterback de bal krijgt) met de "A" knop. loop iets naar achter met de quaterback en druk de knop in van een vrij lopende receiver of eventueel tight end .
ik kon de regels ook niet echt maar had op tv wel een paar gmaes gezien, heb hem toch maar gekocht.. en het gaat me nu best wel goed af, heb een eigen team gemaakt(nooit met ander team gespeeld) en het gaat me tot nu toe goed af sta 3e....