Mafia 2 Komt Eraan!?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 5 okt 2004.

  1. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    EXCLUSIVE: MAFIA 2 CONFIRMED!

    Illusion Softworks is hard at work on a sequel to its 1930s-era gangster epic

    14:45 Illusion Softworks, responsible for the recent, classy World War II squad-based shooter Hidden & Dangerous 2, has already begun work on a sequel to its 1930s gangster action-adventure Mafia, we can exclusively reveal. Not exactly as shocking as discovering a severed horse's head under your bed sheets, but fantastic news nevertheless.
    Confirmation that Mafia 2 is underway came direct from the horse's mouth - sorry, it's horse day today - a spokesperson for Illusion revealing to us: "Yes, we're working on it", when questioned on what was happening in regard to a sequel to its crime epic.

    Unfortunately, as far as Mafia 2 details are concerned, the developer is keeping lips firmly sealed. Although it would be natural to assume that Illusion will stick pretty close to the original in terms of setting and style, concentrating on gangster frolics in a fictional city in the 1930s, we'd love to see a sequel that's a little more contemporary.

    A videogame paying homage to Goodfellas perhaps, or The Sopranos, would be a real treat.

    No release date for Mafia 2 yet, and no platforms confirmed, although we expect it will appear on PC, Xbox and PS2. We contacted Mafia publisher Gathering to try and squeeze out further info, but it declined to comment in any way whatsoever on the sequel.

    Nu maar hopen dat het echt waar is en meteen ook op de ps2 en xbox wordt gereleased :)
     
  2. General Wong

    General Wong Vietnamese Tijger

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
  4. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Beter, Mafia is 1 van de toppers van de afgelopen jaren! de verhaallijn de emotionele kant van het spel zijn gewoon zo goed!

    Dit spel was gewoon ( en is eigenlijk nog steeds ) van ongekend niveau. Je blijft het spelen en je leeft helemaal mee met de hoofdrol speler.
     
  5. Gangstarr

    Gangstarr Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Mafia was zo mooi verhaal dat ik em een paar keer heb uitgespeeld. Als ze een game zouden verfilmen moeten ze Mafia nemem. Ongekend mooi verhaal. Ik hoop dat mafia 2 weer net zo vet wordt. ben wel benieuwd naar filmpjes een screens
     
  6. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond hem mooi maar aan de andere kant waren er ook weer dingen die me tegen vielen. niet echt een topper.
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Mafia was echt 1 v/d beste spellen die ik heb gespeelt op de PC. Het verhaal, de setting, die missies, het was allemaal geweldig :)

    Enige minpunt zou zijn dat hij zo kort was, maar daar kijk je zo overheen als je het vergelijk met die hoogstaande kwalitiet v/d rest van het spel.

    Een online mode met verschillende "familie's, een soort clans dus, die in de stad met elkaar moeten afrekenen.
    Met achtervolgingen, ééntje rijdt, terwijl de rest uit het raam op de andere schieten. of massale shootouts zie ik ook wel zitten.
    Een mode waarbij je je eigen gebied moet verdedigen zie ik ook wel zitten, elke familie krijgt een eigen deel v/d stad aangewezen, en dan is het zaak dat van elkaar te veroveren.

    Maar dat is wishful thinking.
     
  8. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt mij ook cool maar laten we alvast maar hopen dat de single player goed is *)
     
  9. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Screenshots? :D
     
  10. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    not yet
     
  11. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vond deel 1 echt super deel 2 haal ik dan ook zeker!
     
  12. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    ik haal 'm ook meteen
     
  13. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel gaaf. Ik heb het eerste heel echt heel lang gespeeld op de PC. Ik hoop dat dit ook weer zo'n topper word.
     
  14. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier dan eindelijk echt bewijs.
     

Deel Deze Pagina