Bohhhhhhh heerlijk. Microsoft gaat even shinen op GamesCon! Mafia is natuurlijk multi platform maar dat maakt me niet uit
Een paar hele veelbelovende games van MS om naar uit te kijken tijdens huh show inderdaad. Daarnaast een Mafia 3 onthulling is helemaal top. Hopelijk wel een gameplay trailer, want een CG trailer vind ik gewoon echt nutteloos. Kun je geen donder mee.
Hier kijk ik echt naar uit. Mafia 1 en 2 met heel veel plezier gespeeld. De sfeer is gewoon fantastisch. Kom maar op met deeltje 3!
Als ze het zo aankondigen mag ik toch wel hopen dat ze gameplay hebben. Mafia I & II waren echt fantastisch, GTA op een ander niveau.
Hoop het man. Volgens mij kregen de vorige Mafia's ook eerst alleen een CG trailer. Dit zou echt een toffe setting zijn http://www.eurogamer.net/articles/2014-03-12-looks-like-mafia-3-is-set-in-louisiana
5 december '14 Weet niet in hoeverre het hele team is 'ge-relocate'. Hoop dat ze de mensen met ervaring gewoon hebben meegenomen.
Sfeer in Maffia II was prima, voor het stuk wat ik gespeeld heb. Probleem is de gameplay, daar was imo voor zo'n topgame veel te weinig van. Na het verhaal scheen je ook niets meer te kunnen doen. Hopelijk hebben ze dit anders gedaan in deze game.