1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mafia 3

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 28 jul 2015.

  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Gisteravond gespeeld en de eerste missie gedaan. Zaten toch een paar irritatie punten bij.
    - Grafisch niet heel van erg hoog niveau.
    - Veel last van pop-up
    - Straten zijn leeg
    - Cover zoeken had beter gekund
    - Weing interactie met objecten

    De sfeer in de game is wel heel erg goed, ga me er straks mee verder bezig houden.
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Waar speel je op?
     
  3. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    PS4
     
  4. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Oei. Dat baart me wel een beetje zorgen.
     
  5. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Mij niet. Mijne is ook verzonden.
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  6. Rebel112

    Rebel112 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik copy paste even iets van Facebook. Het is niet van mij ;)

    ik heb het een paar uur (denk nu 6/7?) en heb een kleine review gemaakt. laat ik voorop stellen dat voordat je begint te klagen dit gespeeld is op max graphics en zonder patches (want die waren er nog niet en official release is pas morgen)

    Overigens is dit mijn eigen mening en kan die van jou uiteraard verschillen. ik bedoel hier niets slechts mee, maar wou gewoon mijn ervaringen delen.

    hierbij even een review over Mafia 3 en waarom je hem wel of niet zou willen kopen.

    goede punten:

    - als je van assassin's creed/far cry neem gebieden over door missies te doen en doe dat 300x houdt, dan is dit een game voor jou
    - als je van GTA houdt, maar dan lelijker, met slechtere AI en nog minder opties. dan is dit jouw game.
    - je kan urenlang spelen. weliswaar urenlang precies hetzelfde, maarja.
    - als je slecht bent in stealth/shooters wees maar niet bang. zelfs op HARD is de AI zo enorm blind dat je letterlijk naar ze toe kan sprinten, ze neer kan steken en het boeit echt helemaal niemand. (in mijn gameplay moest ik een VIP doden en ik ben letterlijk een bordeel ingesprint met een mes als een zwarte in 1960s Amerika en alle prostitutes boeide het helemaal niks dat ik mensen neerstak voor hun ogen)
    - je kan het volgende zowel goed als slecht zien overigens: Lincoln, je hoofdpersoon, heeft superkrachten. jaja geen grap. hij kan net als het arendsoog van assassin's creed door muren heen iedereen zien en ze zijn nog mooi roodgekleurd ook. hij kan zelfs met zijn 6e zintuig waarnemen waar je munitie/kogelvrije vesten kan zien. Vietnam induced superpowers.

    Slechte punten:
    - ziet er echt niet uit vergeleken met Mafia 2
    - verhaallijn is praktisch verdwenen, alles wat Mafia 2 goedmaakte is foetsie. (het is ook gemaakt door een andere studio dusja)
    - rip off van praktisch alle andere open world games. (gebieden neem over gameplay style van homefront revolution, AC, Far cry, noem ze maar op)

    TLDR: slechte game, maar als je niks beters te doen hebt en je vindt repetitief gamen niet vervelend, dan is dit je geld vast wel waard.

    P.S. je hoofdpersoon is zwart. in amerika. in 1960. in die tijd was praktisch iedereen racistisch, wat ook aangegeven staat op sommigen winkels waar je niet in mag als zwarte zijnde, maar de politie boeit het echt helemaal niet. je kan letterlijk met auto ze bijna aanrijden en ze springen gewoon uit de weg en doen niets.
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Jep, heb echt weinig goede verhalen gelezen over de game op verschillende fora's zonde.
    Heb de game gelukkig voor 17 euro maar goed, zo slecht kan het voor het geld niet zijn.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2016
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn! Dat klinkt niet best. Ook al hou ik wel van de AC games e.d.
     
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Precies wat de gameplay beelden al voorspelde.. :'-(
     
    AntraXxX vindt dit leuk.
  10. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Poeh zeg! Had een topper verwacht. Aankoop morgen stond eigenlijk vast. Misschien beter ff wachten nog. Jammer. Morgen ff aankijken.
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Moet je niet nog een glaasje azijn erbij?
    EDIT: Oh niet van jou
     
    Rebel112 vindt dit leuk.
  12. Rebel112

    Rebel112 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    22
    Maar glaasje azijn is altijd heerlijk :9
     
  13. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Angry Joe was wel positief over zijn stukje playthrough.
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Dat stukje was van een Nederlander die zijn erg goed in zeiken ;). We gaan het zelf zien morgen.
     
  15. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Dit had je al kunnen weten sinds de eerste trailer. Ze hadden gewoon een game in de stijl van de vorige moeten maken en niet deze verkapte GTA kloon.
     
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dat is nog het minst erge die 'nieuwe stijl'. Echter wat ik tot nu toe allemaal van de game gezien heb is het technisch gewoon zeer matig, lijkt wel een game die nog in zijn beta fase zit.
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    PC versie is op dit moment capped op 30fps :eek:
     
  18. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344


    Heb er gewoon zin in. Ik bepaal zelf wel of het leuk is :)
     
  19. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    iedereen de de game niet digt is gewoon een racist.
     
  20. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Holy moly wat een amateurs...
    Open je morgen het settingsmenu staat er doodleuk: "60fps coming soon". :lol: :F:

    Denk dat internet morgen weer eens ontploft zo gauw de reviews en ervaringen van de gamers online verschijnen!

    [EDIT] Open net Steam en daar zijn nu de recensies online, niet best...
     

Deel Deze Pagina