[MAFIA] helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 6 mei 2004.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    wie kan mij helpen bij de level van Omerta. Missie 12 -04

ik ben beland bij een vliegveld en daar beroven kereltjes zo'n bank ofso (ik weet niet wat het is precies is) ik kan die 4 kereltjes wel neer knallen in het begin dat gaat nog wel maar als ik uit het gebouwtje loop weet ik niet wat ik moet doen..ik weet het wel (een of ander kereltje spreken ofso en dan doodschieten) maar wat is nou het makkelijkst om deze level uit tespelen. helmaal om de hangars heen lopen ofso of om sneaky langs al die kleine gebouwtjes lopen :confused:

2. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Alle ventjes neerknallen, ik liep niet sneaky, en dan een babbeltje maken met Frank
    Je moet proberen om een machine geweer te vinden, dan is het een eitje.

3. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet een vrachtwagen kapen bij die hangar en dan naar frank toerijden. Je loopt dan bijna geen schade op

4. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    je moet natuurlijk wel weten waar frank zit... anders rij je daar! Hij zat iig aan de andere kant van de hangars een beetje naar links toe als ik het goed heb.

Ik kan me herinneren dat ik ooit op de pc wel soort creatief ben geweest in dat level (iedereen neerschieten, omdat ik geen idee had waar frank was). Maar dat is niet de gemakkelijkste manier.

5. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    thnx ik zal het strax ff proberen ik heb er gisteren zo'n auto over een hekje heen geramt :9 die op de parkeerplaats staat alleen reed ik die frank dood :confused: kun je weer opnieuw beginnen

6. finnthegamer

finnthegamer xbox owns everthing

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit bij de missie na de molotov party vast de 5 de missie.
    dan moet je bij vincenzo een wapen halen maar eerst moet je naar zon stoterende gast toe om een auto te leren stelen de eerste keer is dat dat je een auto leert stelen heb ik die auto maar hoe kom je dan van dat terein af de deurenn zijn dicht kan iemand mij helpen??

7. finnthegamer

finnthegamer xbox owns everthing

Leuk Bevonden:
    0
    bij mafia save het spel auto matisch of hoe save je ik moet echt een groot stuk opnieuw doen als ik er uit ga kna iemand mij helpen??

8. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    hij saved automatische en om uit z'n auto dinges weg te rijden moet je waar je die auto leert te stelen..recht door rijden daar zie je een trap en een gangetje dat je na buiten kan rijden is niet te missen.

9. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik zit vast bij het laatste level van lucky bastard.
    Ik moet die 2 hendels overhalen bij die treinen en als ik dan naar de deur ga waar de treinen tegen aan knallen staat er dat ik m'n kans gemist heb :confused:
    Ik doe precies wat er in de faq van gamefaqs.com staat maar steeds doe ik blijkbaar iets fout.
    Wie kan mij helpen?

10. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, eigenlijk moet het bij de eerste trein al lukken, je moet er geloof ik ook nog op schieten ofzo, bij jou ontploffen ze waarschijnlijk niet en dit moet wel gebeuren om die hangardeur open te krijgen.

11. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    meestal is het zo als je een nieuwe missie begint dat je eerst je wapens moet ophalen.
    Je moet dan een stalen trap omhoog en dan de eerste kamer aan je linker kant hebben.
    dan zie je een filmpje dat je wapens voor je worden klaargelegd
    die kan je dan zelf van de tafel pakken.
    als je dat hebt gedaan, dan kan je terug naar je auto toe en dan staat ook gelijk de rode deur openen waar je met je auto doorheen moet om je missie te voltooien

12. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    @gamer18 je gad antwoord op een vraag die nog niet eens uit december 2004 stamde (de vraag was al verouderd en t antwoord was ook al gegeven)
    :eek: :p

13. vrijefietser

vrijefietser Hakkuh-Bas

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook vertellen waar die hangar met die vrachtwagen dan is, ik kan hem namelijk niet vinden :eek:

Deel Deze Pagina