1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    De cijfers kloppen niet eens...
    Mafia 2 hoort dan een 7.7 te halen lol =D
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.448
    Het eindcijfer is ook geen gemiddelde, schat. ;)
     
  3. Xgar

    Xgar Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo net opgehaald in de Mediamarkt in Heerlen voor € 49,99.

    Ik ben benieuwd, deel 1 was geweldig :D
     
  4. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Thanks! Ziet er inderdaad leuk uit, ben benieuwd wat de omdoos is van de 360 versie.
     
  5. JoeLou

    JoeLou Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    1
    Media Markt Arena verkoopt em. Vanavond haal ik em op.
     
  6. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje zwak afgewerkt dus.

    In Mafia I op de pc had je in het menu ook de optie Free Ride en na het uitspelen Free Ride Extreme waar je een aantal challenges kon doen en nog wat extra auto's kon unlocken. (Hotrods en dergelijke.)
    De Xbox en PS2 versies hadden dat ook + nog een Race Mode waarmee je ook weer auto's kon unlocken.

    Al met al had deel 1 dus een veel betere afwerking.
    Dan maar hopen op een gratis DLC die alsnog Free Ride met een leuke villa met kleding en wapenkast en savebed introduceerd. (Met gevulde garage uiteraard.)
    Om leuk te kunnen rondkloten.
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Game net gekocht :) Nu installeren en daarna maar eens spelen. Ik ga in ieder geval niet gelijk als een idioot door de verhaallijn heen crossen :p
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben net bij Saturn geweest om de draadloze headset terug te brengen en ik verwachtte Mafia II te kunnen meenemen voor 49 euro, maar nee hoor. Mocht pas morgen verkocht worden om 10:00. Dan ga ik het wel via Mediaoffer doen zo, scheelt toch weer 4 euro...haha, en ach ook morgen binnen.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Ze doen ook lekker moeilijk soms als het halve land die game al verkoopt. 8)
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Spelen op medium of op hard? Wat doen jullie? :)
     
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik ga 'm wel op hard spelen.
     
  12. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook denk ik!
     
  13. Billie turf

    Billie turf Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een heerlijke game. Ik heb nu zo'n 3,5 uur gespeeld op normaal. Ik ben met chapter 3 bezig en zit op zo'n 11 % van de game. Als ik zo doorga in dit tempo doe ik er wel 30 uur over. :eek: Ja ik doe het rustig aan, ik geniet van die oude tijd. Heerlijke auto's van toen , fantastische muziek. Let it snow let it snow. :lol:_O_ Oorlogsnieuws. Reclame over melk. Ik vind het allemaal zo knap gedaan. Heerlijke sfeer en dan ook nog mafialid zijn. Ik snap niet dat er mensen zijn die hem in 10 uur uitspelen.. maar misschien komt het dat ik een wat oudere gamer ben. Niet dat ik geboren ben in die tijd.. haha ;) Vanavond weer verder.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Klinkt goed, heel goed. Dus echt gewoon rustig rondlopen/rijden en de omgeving checken, de details en sfeer opdoen? Precies wat ik ook van plan was. Ik merk ook altijd dat ik veel langer over bepaalde games doe dan anderen, juist omdat ik het rustig aan doe. Wil echt niet door de game gaan jagen.
     
  15. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Heb net chapter 3 klaar op normal. Ik vind het in ieder geval een leuke game. De kleine dingen die er in zitten zoals bijvoorbeeld iemand die uitglijd op straat door de gladheid is een erg leuke detail. Ook niet te vergeten het kerstnummer ( kom er nu even niet op ) wat je hoort als je net begint + de sfeer in de stad als je even rond loopt dan. Wisselen jullie vaak van auto?. Ik rij nu in een Hotrod die te downloaden was met de Greaser Voucher. Gaat aardig snel met het gevolg dat ik vaak achterna word gezeten door de cops. Hoop wel dat de chapters langer gaan duren.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2010
  16. Billie turf

    Billie turf Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me gewoon helemaal vinden in de preview van Boris , gamekings en begrijp zijn enthousiasme nu, behalve dan dat de game volgens hem perfect is zonder bugs want dat jokt jij. ;) Er zitten wel een paar kleine foutjes in maar dat veranderd voor mij niets aan het spelplezier. Ik lees hier ook dat sommige die auto's zo vervelend vinden rijden. Ik niet, gewoon realistisch zoals zoveel dingen in deze game die in die tijd afspeelt. Ik geniet net zoveel en misschien wel meer dan Mafia 1 en daarom neem ik ook alle tijd. :thumbs:
     
  17. Bulletino0031

    Bulletino0031 Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op Mediaoffer besteld, wanneer zou je het spel dan binnen moeten krijgen?. Bij console shop kun je tot 21.30 bestellen en volgende dag binnen
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Kun je nou eigenlijk ook schakelen tijdens het rijden? :D En what about knipperlichten? :+
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Als je voor 18:00 besteld (en het geld bij hun binnen is) dan zouden ze als het goed is het nog moeten opsturen voor zessen, en heb jij het morgen binnen. Ikzelf wacht tot morgen, dan haal ik hem bij Saturn voor 49 euro. Want er blijft altijd kans dat als iknu bij mediaoffer bestel, dat ze het toch misschien pas na zessen versturen en dan kan ik morgen niet ermee aan de slag, is toch jammer ;).
     
  20. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Schakelen ... denk ik niet
    Knipperlichten nope... i know! dat was iets wat ik super graag wou :mad:
    Je hebt wel een safe driving gedoe, dus veilig rijden en hoe hard je max mag xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina