1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Zit nu in het begin van Chapter 3, en vind hem echt geniaal. Sfeer is echt goed in de game, en Empire Bay is werkelijk prachtig. Dat begin stuk met 'Let it snow' als muziek, awesome! _O_

    Maar goed, ik zit nu dus aan het begin van Chapter 3 en wil gewoon wat random rond rijden en dat kan ook. Maar kan ik nu dus ook gewoon auto's brengen naar die Mike voor geld? Eigenlijk moet ik naar die gozer omdat je ma dat vraagt, maar wil gewoon lekker free roamen.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb maar één vraagje, qua graphics en tearing en die mikmak vergeleken met de demo....beter of hetzelfde?
     
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Wow spel gaat erg hard. zit nu al in Chapter 11. moet uitkijken anders heb ik hem vanavond al weer uitgespeeld
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Grafisch is het gewoon hetzelfde, tearing ben ik zo'n drie keer tegen gekomen in een uurtje of twee spelen. Voor de rest gewoon echt zwaar nice, maar dat had ik ook al met de demo.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Is die zo makkelijk dan? :eek:

    Zeg het maar: Yellow heeft de makkelijkheidssensor weer aan. Kom maar, kom maar, kom maar. :+
     
  6. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Hoe moeilijk is de moeilijkheidsgraad Hard eigenlijk? Oowhjah, de eerste vastloper had ik al na 5 minuten! (PS3 versie).
     
  7. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Nog geen mail gehad van free record shop en me edition is nog in behandeling :{
    Hoop dat morgen anders is.
     
  8. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik zit ook te wachten op mijn mailtje van frs, maar ik weet bijna zeker dat ik hem morgen heb. Het mailtje komt vanavond laat pas. heb dit al eerder meegemaakt.
     
  9. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Woww zo makkelijk kan het nooit zijn.. of speel je het non-stop?8)
     
  10. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem ook alleen de guide nog niet ,als het zo simpel lijkt mischien morgen de guide toch maar niet halen,strax spelen !
     
  11. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er zelf ook vanuit dat ik hem morgen in huis heb. Bij de FRS is het heel verschillend wanneer de email verzonden word. Bij de bestelling stond op de releasedag in huis, en tot nu toe is dat daar altijd zo geweest.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Dat denk ik wel, en dat ga ik echt vermijden, ik speel een game sowieso nooit uren achter elkaar (behalve Oblivion,Fallout :cool:. Batman speelde ik ook een uurtje of twee of minder elke keer en dan weer een andere game. Vind het zonde als ik echt vette games te snel uitspeel :D
     
  13. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    @svenn het spel is lineair, dus niet nodig. En als je op een gegeven moment al die troep wil verzamelen is het nog makkelijker om dan even op internet te kijken!
     
  14. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Dat klopt. ze zijn bij mijn nog nooit te laat geweest. Soms zelfs al eerder dan de release dag.
     
  15. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt L.A noire eigenlijk uit ?
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Misschien ff vragen in het topic. ;)

    Ik weet het zelf overigens niet, maar op moment ook helemaal geen interesse in die game.
     
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat een fantastische game. Mensen die niezen en dan een zakdoek pakken. Ik zag een man met een doos lopen. Ik duw hem en zijn doos valt op de grond. Wilt hij mij meteen de pleuris in meppen:D
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Vind het toch wel zwak dat er niet een Free Ride versie inzit zoals in deel 1.

    Trouwens, ik heb nu al wat playboys gemist. Kan ik zeg maar zodra ik de game uit heb gewoon chapters reloaden en dan de playboys oppikken, en dat ie ze dan gewoon optelt bij het totaal?
     
  19. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Kun je ook boodschappen doen ? Want de koelkast moet wel bijgevuld worden en komt er nou vaak sneeuw ?
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Hangt van de chapter af, zit in Chapter 3 en tot nu toe was alles in de sneeuw. Zit nu in een stuk dat het avond is en aardig hard sneeuwt. Boodschappen kan je niet doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina