[PC] Mafia probleem

Discussie in 'Games' gestart door Youngster, 6 jul 2005.

1. Youngster

Youngster Guest

hey ik heb een probleem met dit spel, het geluid doet het goed behalve dat je geen stemmen hoort. Weet iemand misschien hoe ik dit goed kan maken?
    bedankt

2. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    PC of Xbox???

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Pc omdat het anders stond in Help Game Forum. En het geluid doet het altijd voor op de xbox. Op pc moet je dat meestal instellen. Kheb hem zelf niet op pc, srry kan je niet helpen :)

4. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je de patch al geinstalleerd hebt, misschien verhelpt dat je probleem (hier te verkrijgen: klik )

5. Youngster

Youngster Guest

Nee, die patch heb ik nog niet geinstalleerd ik zal het even proberen... bedankt :)

6. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens of je instelling ofzo staat op Quadrofonisch ? Of Surround, dit kan zowel in het spel, maar het kan ook via het bureaublad; klik rechtsonderin op dat luidsprekertje, dan eigenschappen, dan geavanceerd. Je moet kijken of die staat op 2 speakers (maakt niet veel uit wat). Maar let op: Dit geld alleen voor wanneer je 2 speakers hebt. Anders word het surround, en zitten de stemmen op een ander kanaal waardoor je het niet hoort (misschien). Het kan ook gewoon een bug zijn.

7. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Op de xbox heeft t spel ook een groot probleem, graphics die er niet uit zien.... Het heeft idd zeer waarschijnlijk te maken met instellingen van t geluid bij t spel. Maar je kan natuurlijk ook ff je geluidskaart opnieuw installeren, of doet ie alleen vreemd bij mafia?

8. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Toen het spel uit was had ik het gelijk gekocht, alleen de geluidskaart was niet goed genoeg waardoor ik ook geen stemmen hoorde en soms de wapens ook niet. Gelukkig kochten we daarna een nieuwe pc en alles deed het perfect.

Dus het zou best kunnen dat het aan je geluidskaart ligt.

Deel Deze Pagina