Ja, want ik haalde gisteren een Boekje van Xbox bij de FRS en daar stond bij toekomstige games ook een heel stuk over Mafia en dat hij met 4 players gespeeld kon worden, en dat de uitgever Take2 is
Hmmm ik hoop dat de code voor de Xbox wel iets beter zal zijn want de game had buitenproportionele specs nodig en dan nog liep het soms niet perfect. Toch een goede game.
Het was wel een heel strak spel op de pc. Leuker als gta! Het verhaal was ook te masterlijk voor woorden.
zou nog toffer zijn als het ook L!ve enabled zou zijn. Maar ik denk dat dat een beetje te veel van het goede zal zijn. het is trouwens wel te hopen dat ze het verhaal wel een beetje veranderen/langer maken anders is het voor veel mensen het niet waard om te kopen.
geen live? hmm dan wordt het toch minder interessant. Ik denk dat de xbox versie dan onder doet voor de pc versie en de speelduur verkort. Het gameconcept spreekt me wel aan, dus ik kijk er naar uit hoe de game wordt en hopelijk toch met live?
ja multiplayer en dan je eigen mafia wijk creeeren, daar zie ik wel wat in, nu alleen de developers nog
heb dat boekje ook gehaald alleen dan bij de intertoys, maffia word echt vet denk ik. alleen.... wat moet ik me in vredesnaam voorstellen bij die multiplayer deathmatch ?? (wel humor ; uit je raampje met een tommygun op 1 van je vrienden schieten) co-op missies ?? capture the flag ?? (like driver 2 << was cool !!) free for all en gewoon lekker de bevolking uitdunnen ?? racewedstrijdjes ?? genoeg mogelijkheden maar in zo'n stad met z'n 4ren is bv deathmatch bijna al onmogelijk naja ik ga de game denk ik toch al kopen voor de singleplayer alleen