Informatie - Screenshots - Trailers - Achievements - Boxart - Officële website - Opmerkingen ~~ Platforms PS3 ~ Uitgever Sony Computer Entertainment Europe ~ Developer Zipper Interactive ~ Genre FPS ~ Releasedatum Q4 2009 [gb]Informatie/gb] Ontwikkelaar van de SOCOM-reeks, Zipper Interactive, is bezig met de ontwikkeling van MAG: een grootschalige online militaire shooter voor de PS3. Met 256 spelers kan tegelijkertijd gespeeld worden in grootse online gevechten. Elk team zal onderverdeeld worden in verschillende squads die elk hun eigen taak hebben. Zippers Andy Beaudoin weet te vertellen dat we kunnen rekenen op gebeurtenissen als grootschalige (dat woord zul je nog veel horen in combinatie met deze game) parachute en helikopter droppings. Meer details zullen binnenkort vast en zeker volgen. [gb]Screenshots/gb] [gb]Trailers/gb] [yt]48RMUK9aXl4[/yt] [yt]X2_pCbmwq0s[/yt] [gb]Trophies/gb] TBA [gb]Boxart/gb] TBA [gb]Officiële Website/gb] http://www.zipperint.com/games/view/mag/ [gb]Opmerkingen/gb] Lijkt me tof met zoveel mensen online .
je opmaak echter niet Zou je die aan kunnen passen aan het standaard format? spel lijkt me echt 10x niks trouwens. Je moet wel met een vast team spelen, anders kom je gewoon nergens. Daarnaast te onpersoonlijk en massaal. Ik vind het juist leuk om een 2e keer dezelfde speler neer te maaien Vond resistance met 64 man ook al geen fluit aan. Iedereen dropt ook de hele tijd de lobby in/uit.
zou jij het niet vet vinden, om met 2 legers van een paar honderd man op elkaar af te stormen? beetje zoals in battlefront zou ik geweldig vinden.
Spoiler Informatie - Screenshots - Trailers - Achievements - Boxart - Officële website - Opmerkingen ~~ Platforms PS3 ~ Uitgever Sony Computer Entertainment Europe ~ Developer Zipper Interactive ~ Genre FPS ~ Releasedatum Q4 2009 [gb]Informatie/gb] Ontwikkelaar van de SOCOM-reeks, Zipper Interactive, is bezig met de ontwikkeling van MAG: een grootschalige online militaire shooter voor de PS3. Met 256 spelers kan tegelijkertijd gespeeld worden in grootse online gevechten. Elk team zal onderverdeeld worden in verschillende squads die elk hun eigen taak hebben. Zippers Andy Beaudoin weet te vertellen dat we kunnen rekenen op gebeurtenissen als grootschalige (dat woord zul je nog veel horen in combinatie met deze game) parachute en helikopter droppings. Meer details zullen binnenkort vast en zeker volgen. [gb]Screenshots/gb] [gb]Trailers/gb] [yt]48RMUK9aXl4[/yt] [yt]X2_pCbmwq0s[/yt] [gb]Trophies/gb] TBA [gb]Boxart/gb] TBA [gb]Officiële Website/gb] http://www.zipperint.com/games/view/mag/ [gb]Opmerkingen/gb] Lijkt me tof met zoveel mensen online . .
Wat er werd laten zien op de E3 maakte me niet erg lekker. Grafisch zag het er wel allemaal top uit maar de gameplay leek me erg ingewikkeld en veel te uitgebreid voor een console game. Zoveel mogelijkheden. Na een tijdje kijken ben ik ook weer verder gaan surfen op Internet. Niets voor mij. En zoals Kevf al zegt, ik denk ook dat het waarschijnlijk alleen echt goed werkt wanneer je met een vaste groep gasten speelt die allemaal even serieus zijn. Deze laat ik liggen.
Sorry voor de "lelijke" opmaak , of echter geen opmaak . maar hoe copy and paste ik dat Nuclairegeit in zn berichtje heeft gezet , want dan weet ik dat ook weer voor de volgende keer Ontopic : Ik vond het er best nog goed uitzien voor zo'n Massive game , en juist dat het ingewikkeld is dat vind ik juist vet ,niet een basic game , op de langere termijn heeft dat juist veel potentie !
Thanks Ik heb het even voor je gedaan Je moet trouwens niet vergeten dat die eigenlijk niet écht 128 tegen 128 is aangezien je niet rondloopt en alle 127 anderen kan tegengekomen omdat het in verschillende gebieden is. Desalniettemin is het wel tof en nu hopen dat de servers het allemaal trekken en ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen.
http://www.psonly.nl/videos/3301/MAG_-_Virtual_Booth_Tour/ goed filmpje waar alles word uitgelegd van de game en tegelijkertijd gespeeld door een van de develepor !
Zojuist een key voor de bèta van Eurogamer bemachtigd. Er zijn er nog zo'n 300 over op het moment van typen. Na de initiële download van 37MB op de PSS en een kleine patch moet je de volledige game downloaden die 1840.19MB groot is. Het downloaden van de game gaat volgende de vertrouwde Sony traditie: vet traag. EDIT: Het downloaden zal voor morgen zijn, want na zo'n 10 minuten had ik nog maar 90MB binnen . Maar goed, mag niet klagen eigenlijk. Zolang het niet erg wordt als MGO (bèta) is het nog doenbaar xD.
Mja, is helaas p2p met slechts een paar seeder servers, is al vanaf dag 1 zo, tipje, smorgens vroeg downloaden, haal jem zo binnen.
Any one? To be continued.... __________________ Taux simulation de prets immo bancaire | Credit simulateur de pret personnel | Simulateur de pret immobilier gratuit
BETA staat online he mensen!!! Ben hem nu aan het downloaden... Gaat wel lekker traag en moet nog 1800 mb
Ja ik doe ook wat anders momenteel Zit nu op 450 mb, oftewel 25 % Edit: 21:00 uur. Hij is klaar! Installeren en spelen
Nu een uurtje gespeeld... Denk dat deze game een ander publiek aan gaat spreken dan MW2. De mappen zijn namelijk behoorlijk groot en het kan dus zijn dat je maar weinig tegenstanders tegenkomt. Althans, zo heb ik het ervaren... Desondanks is het wél een erg leuke game! Heb me goed vermaakt, zo nog even een potje denk ik.