Magia is de nieuwe online straatvoetbalgame van Nikie Check it out at : Nike Football Mijn team heet STARTRAK , daag me maar een keertje uit als je me Online ziet :d Rocky
Wha echt vet! Eerste wedstrijd gewonnen! Mét 6 magica moves! Wheee, fuck, ik weet niet meer hoe m'n team heet. Euh... Oh ja Gummo
Echt cool spelletje, thanx voor te tip. Lijkt me leuk als je dit zou kunnen downen via xbox live en dit ou dan best veel gespeeld worden vial Live, weet ik zeker. Elkaar uitdagen voor een potje straatvoetbal!!
Rolorob , als je die plug in hebt geinstalleerd... Dan moet je weer terug naar de nike football website... En dan je team gaan samenstellen enzo En dan kun je gaan spelen... Outzzz Rocky
Haha, heb 'm net aangemaakt... Maar begin 't echt vet te vinden, daag me maar een keertje uit. Mijn team heet "Kiith-Sa".
Hoezo kan je alleen offline spelen??? Je kan je aanmelden en als je daar mee klaar bent kan je gelijk spelen
Jezzz , eerst de plugin installeren... En dan terug naar nike football.com En dan ENTER THE TOURNAMENT... Ik sta trouwens 30000ste van de hele wereld ofzo ... Een vriend van mij zit in de top 5000 .. Hope to See (& beat) y'all @ MAGIA Outzz Rocky
dit vraag toch om ook een xbox spel te worden??? gewoon een lekker straat voetbal spel. misschien live enable?