Het ziet er naar uit dat er een DLC komt voor deze game. Op het atari forum zie: http://www.ataricommunity.com/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=268 is info te vinden over de DLC, voor de kleuren blauw en zwart weten we wat meer: Blue DLC- Time Stretch en Tidal Kraken en Black DLC- Plague Wind en Reiver Demon Ik vraag me af of er met deze DLC er een nieuwe impuls wordt gegeven aan het voortbestaan van de game in NL/Europa. In de US is de game een succes.. denk ik, maar hier in Europa doen we nog niet echt mee. Een idee misschien om na de DLC een team te formeren om tegen de US te spelen? Ik heb ondertussen al tegen diverse spelers uit de top 10 gespeeld. Mijn ervaring... we moeten ze kunnen hebben!! Wat denken jullie er van?? Gaan we er voor na de DLC of toch maar niet?
hmm k ga deze game maar es lenen vandaag en dan kijken wat ik er van vind heb ook ervaring met het kaartspel zelf...denk niet echt dat het uitmaakt
Ik heb speel zelf ook nog wel eens Magic, lijkt me wel eens leuk om het spel te spelen, ik zou het iig niet blind kopen.
ik ben er helemaal voor, voor dat team. ik moet nog even oefenen, ik ben best goed maar niet de top. outlander wil je een x tegen mij spelen? voeg me toe: Timmaniac NL
deze game is vet. maar ik ben het na een tijdje zat. ik ga het nu wel weer spelen. iedereen die deze game speelt voeg me maar toe: TheNightbringer
@Timm4nni4c We moeten zeker eens spelen. Ik invite je wel.. Op dit moment experimenteer ik nogal met G/U. En natuurlijk ook de anderen die deze game willen spelen. Wat mij betreft nemen ze ook een unranked optie in de DLC mee. Nu wordt er teveel op ranking gelet.
@outlander Weet jij ook wanneer die DLC uit. Want ik heb het wel ff gechecked... (was er nog niet...)
@Nightbringer Ik denk in april... Maar ik volg de berichten op de voet. zie: http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?s=&threadid=355162 Als ik meer weet, zet ik het hier op het forum. Ik zal eens informeren bij onze us-gamers. Op dit moment is het op Live rustig.. iedereen wacht op de DLC.
vind wel stom de laatste paar downloads zijn alleen voor als je heel veel mana hebt en waar slaat tidal kraken op? @outlander: hoe gaat het op MTG:B goh ik heb al heel lang niet meer gespeelt me stats niet gecheckt ben ik veel gedropt? en hoe gaat het met de skills? kan je al veel mana crystals stelen?
@Majin Er zijn weinig gamers actief op het moment. Wachten allemaal op de DLC den ik. Je zakt niet veel, omdat er weinig gespeeld wordt. Zo rond plaats 20 denk ik. Zo ver ben ik nog niet. Wel pak ik zo af en toe een ronde van een top 30 speler en zelf bijna een overwinning. Ik zit nu binnen de 600. Maar met weinig actieve gamers.. kom je niet snel verder. Er zijn vaak helemaal geen gamers te vinden. Je moet toch ook de lag uit de weg gaan, is mijn ervaring. Ik hoop dat het na de DLC beter wordt. De nieuwe spells zijn inderdaad duur, maar de laatste tijd zie je toch meer battles die langer duren, waardoor er meer mana beschikbaar is. Je kunt er niet meer van uitgaan dat een quick rush voldoende voorsprong geeft. De control deck's doen het toch wel goed. Er zullen wel nieuwe taktieken bedacht worden. Ik denk dat er door de DLC wat meer te doen is tegen bijv. de super-elf. En dat blauw ook zonder counterspell een kans heeft. Wat het crystals stelen betreft... daar ben ik nog niet zo goed in. Ik ken wel wat technieken, maar ik speel altijd met tsabo tavoc. Je bent niet zo snel met deze avatar, denk ik. Probeer wel te voorkomen dat ze gestolen worden.
dit is alle info over de nieuwe monsters: ------------------------------------------------------------------------------------ Time Stretch Blue UUUUUUUUU Sorcery [spell] causes the enemy duelist, the enemy duelist's mana generation, the enemy duelist's currently casting spell, and the enemy duelist's creatures to freeze for 10 seconds. ------------------------------------------------------------------------------------ Tidal Kraken Blue UUUUUUUUU Creature 6/6 [spell] cannot fight other creatures. ------------------------------------------------------------------------------------ Plague Wind Black BBBBBBBB Sorcery [spell] destroys all enemy creatures. ------------------------------------------------------------------------------------ Reiver Demon Black BBBBBBBBB Creature 6/6 [spell] destroys all non-black creatures when it comes into play. ------------------------------------------------------------------------------------
@Nightbringer Met deze spells kun je een battle een andere wending geven. Je moet wel stalen zenuwen hebben of heel bedacht spelen om de spells op het juiste moment in te kunnen zetten. Veel crystals stelen.. of multi-color decks met untamed wilds.
Vannavond een aantal battles gespeeld tegen Timm4nni4c. Niet voor de ranking.. maar verschillende mulri-deck's uit proberen. Wat mij betreft doen we dit wat vaker. Wil je een deck testen.. laat het weten. Tegen welke kleuren combi wil je speleN? Wat mij betreft testen we onze deck's. Is beter dan tegen de AI. Join de Dutch Duelists.. en na de DLC pakken we die us-duelists in. We hosten zelf.. hebben we geen lag.
@Majin Deze uitdaging wil ik wel aangaan. Moet nog even nadenken waar ik dan mee speel. Heb je een voorkeur?
Outlander zou up-to-date blijven. maar deat is nu niet het geval. daarom meld ik het maar ff: Dit zijn de nieuwe monsters: White: Serra Avatar White wwwwwwwww Creature 1/1 [spell] has power and toughness equal to its controller's life total. Damage to [spell] still resolves normally. Blessed Wind White Wwwwwwwww Sorcery [spell] resets the caster's life total to 20. Red: Insurrection Red RRRRRRRRR Sorcery [spell] gives the caster control over each creature, gives each creature haste, and makes each creature attack the enemy duelist until it respawns. Tephraderm Red RRRRRRR Creature 4/5 If [spell] is dealt damage by any creature or spell, [spell] deals equivalent damage to that creature or to that spell's controller.
@Nightbringer was ik even vergeten... Het wachten is nu op de DLC. Volgens majin nog zo'n twee weken. Maar hij vraagt zich af of we deze spells wel echt zullen krijgen. Ze kosten nogal wat. Terug naar de mono-deck's? G/W heeft z'n beste tijd gehad... weg met de super-elf. Verder graag een non-ranking optie om alle combo's eens uit te proberen. En aan majin de vraag om me dan eens te laten zien hoe je het best crystals kunt stelen.
crystals stelen goh ff kijken -1 cast een llanowar op het randje van je kant tegen stander kan em meppen alsie dat doet meteen rennen en stelen -2 je pakt meteen je eerste crystal wacht 2-3 sec en rent over naar zijn kant met geluk heb je een crystal -3 op atari forum staat een lijst met hoelaat de crystals spawnen check die lijst even