Het lijkt me een goed idee de actieve spelers van dit forum een beetje samen te krijgen. Post hier je gamertag en dan kunnen andere magic spelers je adden op xboxlive. Ook hebben we hier dan een plek om wat uitgebreider over magic te praten en kunnen we af en toe wat toernooitjes onderling organiseren zoals met sf4 al regelmatig gebeurt. Spelers: Kingkaneda III Run N Gun FurdyB psvbart BrunoTTiz BigSyke NL Fardo NL Hete BLKSM Ryu Suyanto wappiiiieee
ohhh Magic, nostalgie Dat is lang geleden dat ik dit gespeeld heb maar ik ga hem zeker aanschaffen denk ik! Voeg me maar toe!
Hey, Voeg me toe: FurdyB Vroeger altijd een groot fan geweest, met name de dark en revised editions... Ben ook wel benieuwd hoe dat dit uitpakt op live... Voeg me toe en we spelen een potje!
Had net een heerlijke player match tegen 3 andere gasten. Toen ik eenmaal Vigor op tafel had gelegd werd mijn team onoverwinnelijk. Uiteindelijk stond ik tegenover een gast met een groen/zwarte deck en toen was ik bang voor zo'n sorcery waarmee hij die Vigor kon verslaan. Had hij niet en toen heb ik de Overrun kaart gebruikt om die gast te verpletteren. Toen z'n leven -84 was ging hij quiten. EDIT: Speelde dus met groen. Voor de duidelijkheid:
die is voor de oude xbox toch? Ik ben er wel benieuwd naar, maar eerst ff een paar maanden dit spel spelen Die vigor kaart ziet er superhard uit, ik wil m! vanavond speel ik vanaf half 9 wel een uurtje of 2
zitten hier veel kaarten in? dat vraag ik me namelijk af, ik heb dit paar jaar geleden gedaan in de school pauze's was ERG verslavend
dit is de complete lijst http://www.wizards.com/Magic/Digita...ers.aspx?x=mtg/digital/dotp/decks/and/unlocks
Ik heb gister avond de trial versie gespeeld om te kijken waar fuzz allemaal over gaat. En wat blijkt, Ik snapte alles binnen no time zonder de tutorial te spelen terwijl ik nog nooit dit spel heb gespeeld. Ik heb wel veel yu gi oh gespeeld(op GBA niet de echte cardgame) en dat is praktisch hetzelfde Heb daarna natuurlijk meteen de full game gekocht en ook meteen een LIVE potje gewonnen. Moet alleen nog ff de verschillende decks bekijken/onlocken de hele tijd inzoomen is na een tijdje lastig vooral online. Dus ik ben van de party als er een toernooi komt of als je potje wilt spelen kan je me toevoegen.