hey ik heb een probleem elke keer als er wat gezegd word in een thread dan krijg ik een mail dat er wat gezegd is dus me hele mailbox staat vol!!! weet iemand meschien hoe ik dit uit kan zetten of meschien verandere??
Kijk eens onder het kopje "Gebruiker CP" hierboven aan de pagina. Lees even rustig de verschillende opties door en dan kom je hem vanzelf tegen.
oke bedankt nog een vraagje als ik op CP druk dan staat er Nieuwe geaboneerde Onderwerpen en dan kan ik ze ook opheffen wat houd dat dan in??
iedere keer als je een mail binnen krijgt is er ook een link "to unsubscribe" als je er op klikt krijg je geen mail meer, van die thread
Bij mij ging het ook niet altijd goed. Als ik unsubscribe deed dan kreeg ik alsnog mail van die tread. Totdat ik ergends die opties van alle subscribe treads verwijderen. En toen kreeg ik geen mail meer. Maar het was wel irritant moeilijk te zoeken.
Ja, klopt. Als je 10 van die emails krijgt staat het elke keer onder in die emails vermeld. Dan is het dus eigenlijk pas 10 keer aan je gemeld. Irri moeilijk te vinden, inderdaad. Het zou eigenlijk in elke email twee keer vermeld moeten worden, of misschien zelfs drie keer.
Daarom moet je ook alle opties goed doorlezen als je je aanmeld, dan heb je van dat soort ongein geen last...