Ik had hem gister nog even geprobeerd. Bij mij werkt die (hoewel die wel intern mailt, maar dat behoord in principe geen probleem te zijn). Weet je zeker dat het niet een spam filter is dat het mailtje tegenhoud
Net nog weer geprobeerd en ik krijg nog steeds niets. Nu weet ik gelukkig mij ww wel (anders kon ik dit niet posten), maar een vriend van mij probeert te registreren ivm de pre-order actie en die krijgt maar geen activatie e-mail. En ik krijg dus geen mail als ik om mijn lost password vraag... En ik heb geen spam filter geinstalleerd (gewoon OE6). Voor die vriend van mij geld hetzelfde. We hebben allebei een andere ISP, dus daar kan het ook niet aan liggen...
Die vriend van mij heeft zich geregistreerd onder de naam houthoofd maar heeft nog steeds geen activatie mail ontvangen. Hij kon wel inloggen op de site (niet op het forum - geen rechten) en heeft dus xbl gepre-ordered (preorder 269). Hij kreeg echter ook niet de bevstiging van de pre-order en ook geen mail als hij op verzenden betalingsinstructies drukt. Hij heeft ondertussen van mij de betalingsinstructies gekregen en hij heeft onder vermelding van zijn pre-order nr de betaling gedaan. Kunnen jullie bevestigen dat zijn pre-order geldig is en kunnen jullie zijn account activeren ? Thanks!
We zijn er mee bezig! Komt waarschijnlijk door de servechange dat deze optie uit is gezet per ongeluk!