1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Main site muziekje?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Marius, 26 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    een vraagje : waarom heeft deze site eigenlijk geen muziek? :D ik ben nogal muziek freak en lijkt me wel stoer om een XBW tune te hebben eigenlijk.. die aan/uitgezet kan worden?

    ik houd me aanbevolen om een XBW tune te producen :) kunnen we evt een wedstrijd van maken!
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha het is wel duidelijk dat jij niet echt ervaring heb met websites. Weet je wel niet hoe enorm cheap het klinkt om een muziekje op de achtergrond te hebben? Daarnaast is het irritant als je toch al muziek op je PC draait.
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    ghehe, tjek www.insearchofsunrise.net of tjek www.black-hole.com

    tjek weetikveel hoeveel anderen die het ook goed kunnen.. cheap? Je moet et gewoon goed doen..

    maar idd heb ik niet veel ervaring met zelf sites bouwen, thanx for rubbing it in!
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Wedstrijd voor XBW soundtrack lijkt me cool whehe

    Maar lijkt me niet zi geschikt om op de voorpagina muziek te hebben...Niet omdat het cheap klinkt (als het atmospherische coole muziek is) maar omdat het ook weer data is die verzonden moet wordne en voor mensen met een mindere connectie is dat niet fijn.
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    "Goed doen" betekent in MP3 formaat en dat betekend hoge load voor zowel de server als de bezekers :)
     
  6. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    ok ik snap het probleem voor de main site. Misschien een chill tune voor op het forum? :)

    beluister maar een ff cd3 op die eerste link die ik zei. Dat is muziek waar ik gek op ben!
     
  7. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    is niet helemaal waar Wouter. Ik luister heeeeel regelmatig via Real-Audio naar audiostreams op een platenshop site. Die stream is 20,7 Kbps (kilobit dus) en zeker redelijk...
     
  8. Nitroke

    Nitroke Kielse Rat

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, muziek waar jij gek op bent. Ik prefereer Rammstein..

    Vergeet die muziek jongen, dat is amateuristisch als je dat op een site gebruikt. Dat is gewoon een big NO NO in de webdesignwereld.

    greetz,
    Nitroke
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    bezekers? nou bedankt wouter we zijn nu gedegradeerd tot bezekers? :+

    Is het niet mogelijk om mensen die optie te geven in hun profiel? Bij default muziek uit maar als je wil (aanvink optie) aan?
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Typo's rule the world :cool:

    En dan heb je ook nog het probleem met muziek-smaak :D
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Euhm, dat is de muziek van de Nr.1 van de wereld. Er zullen dan heus wel een *paar* mensen die muziek goed vinden. Atmosferische muziek is wel sfeerverhogend en niet amateuristisch.

    Rammstein is cool, maar juist weer veel teveel geschreeuw en overheersend. Daarom idd zo'n optie in je profiel evt..
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    haha typo of hint???? :D

    Hmm ja dat is waar.. wisselend game muziekje zou een optie kunnen wezen.. elke week een ander deuntje.. is alleen voor jullie wat meer werk..
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mwah ik denk dat we het in dat opzicht gewoon simpel moeten houden en dus gewoon geen muziekje op de achtergrond doen :cool:
     
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    hahahahahaha iets zegt mij dat mijn "wat meer werk voor jullie" daar mede aan heb bij gedragen..

    luie donder :+
     
  15. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    ghehhe ja idd.. voorstel verworpen door WouteR himself... oooh :) dan niet!
     
  16. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    whaha , daar dacht ik ook meteen aan :) ... is VAAK superirritant.

    en Cheap
     
  17. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Echt dus geen muziek bij een informatie site, dat schiet echt niet op, zodra ik muziek hoor, en het duurt langer als 5 sec. om de uitknop te vinden sluit ik de hele site af, en zal zowiezo nooit meer gaan kijken omdat ik steeds weer het muziekje uit moet zetten.
     
  18. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    ok ok ok ok.. ik snap em. Ik ben gewoon muziekfreak, maar je zit vaak LANG achterelkaar op deze site, dus ik snap dat je dan horendol van 1 muziekje zou kunnen worden.

    maar als er ooit een XBW tune moet komen, zie ik het graag!
     
  19. Hotshot

    Hotshot Guest

    wahahh neej man, no music..
    daar heb je kazaa voor...
     
  20. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik ben ook muziek freak, maar iedereen heeft een andere smaak he, als ze er een hard rock nummer zouden opzetten sluit ik 'm meteen af, is mijn muziek niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina