Main site signature?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door [2k], 10 okt 2003.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik zie op het nieuws en overige media als reviews ed een mooi reactie systeem, zou mooi zijn als je je post kon editten maar daar gaat mijn vraag nu niet om. Ik zie dat met name 1 persoon een signature maakt in zn reacties:

-----
    website link

Ik heb tot mijn spijt een keer op de site gekeken maar nu is mijn vraag. Is het eigenlijk wel toegestaan om onder elke post die je op mainsite maakt een signature te maken. Mij lijkt van niet en anders krijg je er veel spam van eigen websites ed.
    Ik neem aan dat dit ook in html is gedaan of in de codes die ook op het forum gelden.

Ik erger me er eigenlijk een beetje aan als je steeds een groene adres in iemands reactie ziet staan en dat verlaagt toch ook wel het niveau van reageren vind ik. Of heb ik het mis?

Laatst bewerkt: 10 okt 2003
  2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik snap je niet?

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Volgens mij heeft hij het over een bepaalde user die bij elke reactie op de frontpage een zelfgemaakte sig neerspamt met daarin een website:

Correct me if I'm wrong :)

4. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt dit:

Link.

Edit: DarkwingDuck was me voor.

5. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me inderdaad ook niet helemaal de bedoeling, maar het is maar waar je je druk om maakt.

6. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nou niet bepaald de site van een concurent ofzo. Gewoon iemand die z'n foto's wilt laten zien. Ik zie hier het probleem niet van hoor? Tis niet uber storend of iets dergelijks..

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dat bedoelde ik ja. Maar ik bedoel, op het forum heb je een signature systeem, waarom zou je op elke post die je maakt reclame maken voor je site, alsof wij bijv. allemaal geinterresseerd zijn in foto's van een onbekend persoon.

Het gaat er toch om dat je je mening geven over een spel of het nieuws en niet om mensen voor je site te trekken? Want zo een groene link valt extreem op. Dalijk gaan we allemaal zeggen welke games we hebben per post, en ik vind dat je alleen maar hoeft te reageren op het nieuws zelf.

8. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Als iedereen het doet wel, kan je nog langer naar beneden scrollen

9. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    schaf het reply systeem af! Zelden een goede reaktie gezien. Vooral de inhoudelijk sterke "1ste" verbaast me :confused:.

10. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    dit alles zou met de V3 weer geregeld worde toch??

any way, ik vind het ook storend eigenlijk...
    maar reply systeem afschaffen vind ik ook nix...
    er zijn, naar mijn mening, zat mensen die serieus reageren..

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben inderdaad ook niet meer voor een reactie systeem. Althans, als ík ooit nog een nieuwe website zou ontwikkelen komt dat er niet in.

12. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Heb nu weleens gezien dat het streng gemodereerd wordt, maar op dat moment is het eigenlijk al te laat.

Splits het als je toch interaktie met je leden wil. Bijvoorbeeld zoals in de gemiddelde krant waarbij altijd een duidelijke scheiding is tussen nieuws en meningen, door bijvoorbeeld een rubriek ingezonden mededelingen ofzoo? (kan je ook vooraf modereren!).

13. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet verplicht de reacties te lezen hoor Cole Trickle.. Ik vind het altijd wel leuk, mits ze enige kwaliteit hebben.

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Op zicht heeft het reactie systeem wat, je geeft je mening over een spel, maar deze zou je ook voor je kunnen houden want vaak lees je toch niet alle reacties en heeft het weinig effect. Maar ik vind het jammer als ze nutteloze reacties plaatsen, waar heelas weinig aan te doen is.

15. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Is zien hoelang hij het volhoud om elke keer zijn URL in te typen *)

Ik vind het reactie systeem wel goed, alleen zou er meer in gemoddereert mogen worden, ik ga jullie niet zegge wat jullie moeten doen, het was maar een reactie ;). en een edit knop moet aanwezig zijn!

:9

16. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik stoor me er echt niet aan hoor :{
    Als iemand steeds de moeite wil doen om ff een linkje neer te zetten, laat 'm lekker, 't is niet alsof iedereen het doet.. Dan zou het idd wel irritant worden. Maar gaan klagen omdat 1 persoontje dat doet.. Nee, dat vindt ik gezeur. (no offence hoor :))

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Is niet alleen dat 1 persoon dat doet, vroeg me eigenlijk ook af of het mocht om een soort van signature te maken in je posts. En ik ben blij dat het maar bij 1 blijft

18. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    V3 :p

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Kijk eens aan, dat wordt nog eens een mooie site, kan niet wachten!

20. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Heb je helemaal gelijk in. Maar geef mij eens ongelijk in het feit dat veel reakties gaan over onzin. Het reeds door mij genoemde "1ste :p", maar ook "wordt is met [dt]", of "leeeeelijke graphics dude", voor de verandering "stomme game :mad:" etc. etc.

Natuurlijk staan er ook goede reakties tussen. Ook wil ik niet zeggen dat bijvoorbeeld mijn reakties zinvol zijn. Nee, ik pleit voor scheiden van nieuws en reakties, zoals in niet internetland de ongeschreven regel is. Probeer bij nieuws objectief te blijven.

Deel Deze Pagina