Ik heb een probleem, volgens mij loopt mijn computer namelijk vast door de windows updates. Ik heb namelijk een aantal dagen geleden mijn hele schijf geformat alles opnieuw geintalleerd niks aan de hand. Nu dacht ik gister ik doe even de windows updates downloaden, nou dat was een hele waslijst natuurlijk, na dat alles geinstalleerd e hebben loopt ie weer vast, en dat vastlopen is altijd zonder reden... Voor mijn format was dit dus ook het geval vandaar ook dat ik hem geformat heb. Maar weet iemand van jullie een makkelijke manier om al die updates weer te verwijderen ipv een voor een wat ik nu zou moeten doen...
volgens mij staat dat wel ergens op die site.. ik heb nu ook last van dat als ik mijn computer aanzet je een minuut even niets meer kan doen... dat is ook pas nadat ik had geupdate
System restore anders, ervanuit gaand dat je windows xp gebruikt . Ik zou eigenlijk de oorzaak wel ergens anders zoeken dan bij de windowsupdates maarja.
Ik heb ook veel problemen gehad door die updates. Die installs maken pc erg traag (tijdens installen). Je kan updates uitzetten of bij software zie je een lijstje staan met updates en kan je ze makkelijk verwijderen.
ff een vraagje over die updates. Als je ze nu verwijdert zal dat veel invloed hebben voor Xp of de gehele computer?
die updates zijn meestal bedoeld om kleine foutjes in je win recht te zetten. als je ze niet hebt dan komt hij weer in de oorspronkelijke staat. Ik heb zelf ook een hele lijst met alleen maar win updates, tot nu toe geen last van gehad.
Klopt, heb ik ook last van (gehad). Heb gister namelijk de computer ook opnieuw geinstalleerd en toen had hij voor 51 mb aan updates. Toen ik die geïnstalleerd had was de computer echt traag. Heb hem weer even opnieuw geïnstalleerd en die updates achterwege gelaten en nou loopt ie weer smooth!