1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Man steekt in woedebui z'n ex vriendin 70 keer.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Beyond The Grave, 10 jan 2008.

  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Godverdomme :mad:

    70 keer, wat een debiel!
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Ik had dat echt nooooit kunnen doen stilstaan en toe kijken. Ik had die gast zo hard in mekaar geslagen gewoon uit frustratie (Sorry doe teveel aan wat vecht sporten..) Ik snap het ook niet waarom 70 keer??? Ik zou na 10 keer al de tel kwijt zijn....en waar wil je zo snel een mens 70 keer raken? En dan nog is die gast zeker een minuut of wat bezig....trieste mensen als ze dan niks doen echt...En dan zit ik hier met mijn dikke wang omdat ik een kies moest trekken :+ Verschil moet er zijn toch? Maar dit soort mensen verdienen het niet om weer los gelaten te worden in de maatschappij

    Dat zeg je wel maar je instinct zegt ook dat jij gevaar kan lopen als je niks doet. Misschien is die wel klaar met haar gaat die wel op jouw af. Ik had op zijn minst geprobeert zijn mes aftepakken want die toeschouwers zijn gewoon te triest voor woorden.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus.. las het gisteren ook. Wat belachelijk om die gasten als meisjes te zien schoppen. Hun zouden zelfs aangeklaagd moeten worden imo. Filmpje is inderdaad wel hard, 40 maanden stelt niks voor.
     
  4. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat 9/10 mensen die gezegt hadden dat ze hem eraf trapte het in het echt presies hetzelfde hadden gedaan.

    Als jij iemand ziet neerstekken denk je natuurlijk ook, wat als hij achter mij aankomt.
    Het is ook wel wat moeilijker om dan nog normaal na te denken.

    Wat ik wel raar vond is dat ze heb met die stok gingen slaat, als die dan zo stoer is had die het wel iets eerder kunnen doen. Wat mij mogen ze gewoon de doodstraf geven ipv tbs en alles dat mij weer geld kost. nekschot :)

    Edit:
    Denk dat dat wel het laatste is omdat je dan het dichts in de beurt zit van het wapen zelf.

    Wat ik zelf zou doen, geen idee. Hopelijk hoef ik er niet achter te komen.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    ..... treurig dat filmpje zeg.


    1 f*cking harde schop op zijn hoofd en hij is knock out!

    desnoods ruk je een tegel van de straat en smak je dat op zijn hoofd .....

    echt wat een gast zeg....... niet normaal
     
  6. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja ik d8 dus dat dit nep was man, die gozer die blijft filmen en gaat haar niet helpen ofzo en die andere gozers die doen gewoon niks :confused: Ben nog steeds ervan overtuigd dat dit nep is want dit is gewoon te ziek, ik vind gewoon dat die mensen die geen flikker deden gewoon een straf moeten krijgen. Je wordt tog helemaal lijp als je zo'n vent een vrouw ziet neersteken en je staat er met 5man omheen dus bang ben je niet?!!! Hier wordt ik gewoon serieus agressief van |:-
     
  7. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, hier uit je bureaustoel kun je er lekker rustig overnadenken. 'Wat had ik gedaan'? Maar ik denk dat als je op straat zoiets ziet gebeuren, je er zo van schrikt dat je niet meer weet wat je moet doen.
    Zelf heb ik natuurlijk ook dat filmpje met veel ongeloof zitten kijken (die aaiende omstanders:eek:), en dat maakt je al zo boos dat je denkt dat je die gast zo hard weg zou trappen dat hij niet meer op kan staan. Maar er staan ruim 10 volwassenen die in die situatie niets durfden. Lijkt me sterk dat dat dan heel toevallig juist de 10 zijn die vanuit hun bureaustoel ook zouden zeggen dat ze niets zouden durven...
     
  8. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik laat egt niet iemand voor me neus bijna dood laten gaan, het is 1 man, ik harde trap of knie op zijn hoofd en hij is nokki. Of 4 man houd zijn linker arm vast en 4 man zijn rechter arm en 2 slaan he de ****** in.
     
  9. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, iemand kijkt hier te veel films. ;)
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    er staan een stuk of 5 man te kijken, als die man is gepakt loopt niemand naar die vrouw, er loopt gewoon een man die te lui is om zijn fiets neertezetten en die vrouw te helpen.
    als je nou met zijn 3en die man van achter een harde trap geeft ligt ie wel.
    maarja je bent idd natuurlijk verbijsterd:eek:
    70 steken, een wonder dat ze dat heeft overleefd...

    @ MerQ, neehoor die gozer doet het dagelijks en het is geen grap!!:+
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  11. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Hoezo teveel films? Het is wat je in het beste geval kan doen, 1 rake trap/knie op zijn hoofd en hij ligt nokki, ik weet niet wat daar film aan is?!

    Gaan we weer stoer doen Viktor, wil je die tanden weer los hebben ;) Nee... dus stil }:]
     
  12. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Helpen waarmee? ik zou ook geen idee hebben van wat ik met die vrouw moet doen.
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    gaan we weer stoer doen Viktor, wil je die tanden weer los hebben ;) Nee... dus stil }:][/QUOTE]

    ik bedoel de er niks mee hoor:eek: en nu doe je alsof jij dat heb gedaan8)
    die chinaboys zijn tegenwoordig veels te snel op hun teentjes getrapt...


    @ Nitram, in iedergeval bij haar blijven, ze ligt op de grond en kan bewusteloos raken, als iemand nou bij haar gaat zitten, een jas om haar heen doet en tegen haar blijft praten ofzo..
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  14. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Gruwelijke daad ik heb het filmpje ergens gezien en ik vind het ongeloofelijk dat de rechter dat ziet en hem maar 40 maanden geeft.....
     
  15. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    ik bedoel de er niks mee hoor:eek: en nu doe je alsof jij dat heb gedaan8)
    die chinaboys zijn tegenwoordig veels te snel op hun teentjes getrapt...[/QUOTE]Nee helemaal niet, ik zeg gewoon weer want ze waren er al eerder uit :9
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    oook denk ik van, wat een slappe trappen, geef hem gewoon een volle mep in z'n gezicht ofzo,

    maja, als je daar staat, misschien is het dan heeel anders, denk dat jeje pas echt kan oordelen als je ook daadwerkelijk in zo'n sitautie heb gestaan.
     
  17. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    nou ja ik weet nog niet of ik er wat aan gedaan had.

    ik denk het wel want ik zit de laatste tijd vol woede en agressie.:) (klinkt goed)

    ik denk dat ik gewoon super saiyan zou worden ofso.
     
  18. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja die trappen vind ik ook dom, maar waarom zou je hem zachtjes in zijn zij trappen? als je trapt trap hem dan volop op zijn hoofd :confused:
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee helemaal niet, ik zeg gewoon weer want ze waren er al eerder uit :9[/QUOTE]

    de quote van jou is een beetje mislukt. maar oke;)

    edit:// huh nu klopt hij bij mij ook niet..
     
  20. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat zon situatie gewoon moeilijk is. Stel dat ie een pistool in ze zak heeft zitten en als jij hem gaat trappen schiet ie misschien wel een gat in je kop. Je weet het gewoon niet. Ik hoop echt dat ik nooit in zon situatie kom.
     

Deel Deze Pagina