1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Man steekt in woedebui z'n ex vriendin 70 keer.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Beyond The Grave, 10 jan 2008.

  1. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ik voel me echt tintelen als je die vrouw hoort roepen "niet doen! please niet doen!"...jezus ik snap echt niet dat die "stoere jumpertjes" er niks aan hebben gedaan. had r de helft aan steekwonden gescheelt.
     
  2. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Als hij een pistool had zou hij haar doodschieten lijkt mij? Maar dan kijk je tog eerst, ze staan daar tog 10min niks te doen :confused: tijd genoeg om te kijken of hij een pistool heeft. Ik zou hem denk ik een doodschop hebben gegeven.
     
  3. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde dat me ze'n 4e vast pakken en slaan
     
  4. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Het is ook bewijs van spreke zeg maar.
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet het gewoon niet. Ik heb geen flauw idee wat ik zou doen in een zon situatie. Vanachter je computer is het makkelijk om te zeggen van jaaa ik zou dit en dit doen. Maar ik weet het niet en ik hoop dat ik er nooit achter hoef te komen.
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    nu denk jij rationeel, achter je schermpie... als je daar staat zal je vast wel niet zo kalm zijn, of niet?

    oh lol, boven mij al een soortgelijke reactie
     
  7. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Nee dan zal ik niet kalm zijn, dan wou ik **agressief worden en niet nadenken en hem een doodschop geven |:-
     
  8. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    yeah right, dan doe je hem ook super saiyan zeker?

    zou ik ook doen.
     
  9. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik maak geen grappen ofzo vriend :confused: Zou jij niet leip worden als je dat ziet? Jij zou rustig staan kijken en gaan nadenken?
     
  10. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ik wel:+

    ik zou even mijn huiswerk maken, denk ik, tijd is kostbaar weetje.

    nee tuurlijk word ik niet rustig maar je doet alsof je hem ff in elkaar slaat geen enkel greintje angst dat die vent net ff naar je uithaalt en je slagader raakt? dan ben jij de lul, en wie zal je zien als een held? niemand.
    je bent gewoon gestorven door te helpen maar niemand die er op zal letten...
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik geef em gelijk. je bevriest ff. maar daarna zeg je tog. kom we moeten hem pakken!! en dan schop je hem in zijn gezicht. dan houdt ie wel op. doodschop is overdreven, maar een schop tegen z'n neus zodat ie em breekt ofzo
     
  12. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Nee maar de meeste mensen denken niet aan als ze leip worden en wat kan die vent doen als je hem een doodschop op zijn hoofd geeft... niet veel en als hij 8ter je aan komt, ik weet iig dat ik sneller ben :9

    Viktor als je iemand een paar doodschoppen (=hele harde shoppen) op zijn slaap geeft staat hij niet zi 1,2,3 op hoor.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het schijnt heel normaal te zijn dat je in shock raakt.

    Dat je met een grote groep bent helpt ook niet mee omdat je meestal wacht tot iemand anders actie onderneemt. Dit is niet namenlijk niet de eerste keer dat een groep mensen alleen maar toekijken en niet helpen.
     
  14. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    @Pine NL
    hoe weet je dat nou, jij bent de indestructible super man?
    en zelfs dan, mischien heb ie wel kryptonite bij zich?8)

    ik zou ook flippen ik zou een losse stoeptegel tegen zijn hoofd aanpleuren, maar je KAN NIET WETEN wat je doet. echt niet, geloof me nou maar.

    en met je doodschop, je weet niet waar die toe in staat is mischien dat ie daarna jou wel ff koud maakt.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  15. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Hoe weet ik dat als je een doodschop op ze slaap geeft dat hij nokki gaat? Omdat ik daar ervaring mee heb misschien :confused: Als je hem hoekt met een stoeptegel hoef je niet te weten wat hij gaat doen want dan ligt hij nokki |:-
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Haha pardon? :cool:
     
  17. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Thai Boxen... ;)
     
  18. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het filmpje gezien, en die man is echt gewoon niet normaal. En mag ik erbij zeggen; De buitenlanders doen het wel he?! (Niet hard, maar je hebt kans om zelf ook gestoken te worden.)

    Echt te gek voor woorden, die vrouw heeft geluk.
     
  19. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    k jackie chan pine nl,

    ga maar dood als je dat zo graag wilt , ik heb hier geen zin meer in.
    en ga me niet zeggen dat je werkelijk iemand heb dood geschopt tegen zn slaap en dan hier komt patsen met je ervaringen daar voor moet je hier: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=108648 zijn.
    doe nou maar niet zo stoer met je thai box superkrachten, je ziet toch na 70 keer gestoken worden en nog niet dood.
    dan schop je m niet ff knock-out...ook al oefen je daarop
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  20. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    had het filmpje gezien en wist niet echt wat ik ervan moest denken, gewoon te ziek... 40 maanden voor die vent? ach ja.. het is nederland heh.

    vind het wel ziek dat ze het ook echt filmen, wat dacht die gozer? '' hey.. daar wordt iemand neergestoken.. WACHT! ik ga het filmen! '' :confused:

    wat ik zelf zou doen in die situatie zou ik niet weten. wil het denk ik niet weten ook. maar als je met een groep om het heen staat sowieso proberen weg te halen bij die vrouw en hem te overmeesteren. (door op zijn armen te zitten dan, niet op z'n rug zoals in het filmpje waardoor hij nog makkelijk kan omdraaien)
     

Deel Deze Pagina