1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Man steekt in woedebui z'n ex vriendin 70 keer.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Beyond The Grave, 10 jan 2008.

  1. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ik vind het toch wel goed dat ze gefilmd hebben, wat kon hij er dan ook nog aan doen, er waren al een stuk of 7 mensen bij, dit is het bewijs om die mongool op te sluiten.

    anders had mischien een jaartje gezeten.

    een jongen van 17 werd opgepakt met het bezit van een geweer om iemand neer te gaan schieten.
    krijgt ie 8 uur HALT voor....

    het beste wat ze hadden kunnen doen is gewoon allemaal helemaal die vent in elkaar schoppen.
    enige wat mogelijk is bij zon gek..=(
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  2. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Jongen wat ga je nou dom doen, ik heb gewoon ervaring met klappen op je hoofd wat is daar raar aan? Dat jij nou miss geen deuk in een pakje boter slaat hoeft niet te zeggen dat ik superman bent :\ En hoezo loop ik te patsen?
     
  3. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ik ben niet de gene die dom doet, jij bent dat.
    ik ben hier gewoon REALISTISCH.
    luister nou is naar jezelf, ik doe doodschop dit ik doe doodschop dat.
    en hij doet snij je keel door?...
    je ZIET hoe die vent geobsedeerd bezig is.
    die man klopt niet, maakt m niet uit hoor dat jij er ook aan gaat.

    mischien ben je best een aardige kerel maar denk nou eens na.
    ik ben een STUK jonger dan jij maar ook een stuk verstandiger.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  4. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Een doodschop is gewoon een harde schop, en als jij een harde schop om iemand zijn hoofd geeft dan snijd hij niet ff je keel door hoor :confused: dan ziet hij ff zwart en ligt op de grond. En dan is realistisch want ik weet tog hoe het is :\ en dan kan je wel zeggen dat ik loop te patsen maar dat is helemaal niet zo ik moet je het gewoon uitleggen.
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, daar heb je opzich wel gelijk in. maar toch blijf ik het wel ziek vinden dat ze het filmen, natuurlijk wel goed voor bewijs.
     
  6. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ik ben een keer ENORM hard recht in mijn gezicht geschopt toen ik bukte, ik ben geen super die-hard, en die jongen was geen slappeling. en na een minuut of 10 werd ik pas een beetje duizelig.
    en die man is volwassen, en daar heb jij nog geen ervaring mee gehad gezien je leeftijd
     
  7. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Nou ik denk dat de meeste mensen daar wel harder en beter trappen dan zomaar een volwassen vent, geloof mij maar.
     
  8. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    oke, je doet je best maar:)

    ik heb het niet over het trappen maar over het incasseren,een volwassen man gaat minder snel knock out dan een kind of een puber.

    en nu hou ik er mee op, zoek met maar lekker uit;)
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  9. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Je hebt er duidelijk geen verstand van :{
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Pine, kap is met stoer doen over je vecht dingetjes, dat jij het allemaal wel weet en mensen 'nokkie' schoppen. Heb je dat al vaker zien posten.

    Los van van je wel of niet kan, gaat het er ook om waar je op zo'n moment toe in staat bent! Sommigen bevriezen, maar verreweg de meesten doen in de 1e instantie niks. Kan je niks aan doen, dat is je instinct die even overneemt. Instinct om te overleven. Hoe graag je ook zou willen zoals iedereen dat vanaf hun plek zegt (terecht), soms duurt het even voordat je jezelf weer onder controle hebt.


    //edit; back ontopic en niet meer slowchatten aub! :)
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    klopt maar hij heeft wel flink letsel lijkt mij en dan ben je zelf misschien ook strafbaar. na tuurlijk moet je niet nadenken hoe je hem slaat maar een paar schoppen tegen zijn slaap lijkt me niet slim, ookal wil je zo graag;)
     
  12. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Ow bah, toch gekeken *eigenwijs*. Had ik het maar niet gedaan. Ik heb als niks met saw en dit is in mijn ogen nog goorder. ( en nog echt ook :eek:). Naja wat die man heeft gedaan kan idd niet. Maar weet zelf te weinig over de hele situatie om er een oordeel over te geven. 20 maanden en daarna rest van zijn leven gesloten inrichting mag ik toch wel hopen.
     
  13. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Zoals ik al zei ik leg het hem uit :confused:
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Sure, maar dan vanaf nu via PM ofzo oke? :)
     
  15. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat klopt viktortje,stel nu, trap hem tegen zijn slaap wat zoal het riskanste is wat je kan doen...Als die gast volledig doorgedraaid is en je trapt te zacht ,heb je een goede kans dat die gast jouw gaat aanvallen.Trap je te hard ,en die gast is kassie wijlen en verzeil je zelf in moeilijkheden aangezien jij dan buitensporig geweld hebt gebruikt en kan gedagvaard én veroordeeld worden door de correctionele rechtbank en er bovenop nog een flinke kans loopt om een fikse schadevergoeding te betalen aan diens nabestaanden....
     
  16. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ofc :x
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Zo iemand moeten ze meteen een kopschot geven.
    Geen pardon .... scheeld ons weer belanstingscenten.
     
  18. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Damn, ze durven die kerel wel te schoppen.. maar hoe schoppen ze ? op dat moment denk je dan toch niet na en zou je toch wel hardere trappen geven ?

    En hoe ze na die 70 mesteken vrolijk een stukje gaat wandelen. Aah. Dat zulke dingen gebeuren.
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :9 Ik vind Saw al ranzig (sorry kan slecht tegen dat soort dingen en operaties op tv vind ik al helemaal niks!) Dus ik ga dat filmpje maar niet kijken :9 Maar Ik geloof dat als hij ooit nog op vrije voeten komt hij zijn leven niet meer zeker is. Denk dat hij juist bang is als hij de cel uitgaat. Zulk soort mensen die gaan dan volgens mij van angst gewoon zelfmoord plegen. Maar nee als ik kan zien dat ik iets kan doen en hij let dus ook niet op mij dan had ik waarschijnlijk wel ingegrepen of iets dergelijks want ik heb al eens zoiets van een afstand gezien en was telaat met ingrijpen en dat vreet dan wel aan je.
     
  20. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    een keertje op school was een jongen die een kleiner jongetje op de grond sloeg en maar bleef slaan, heb toen wel een stoel tegen zn kop aan geslagen.
    maar dat stelt niks voor vergeleken met dit.=(
     

Deel Deze Pagina