1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Man steekt in woedebui z'n ex vriendin 70 keer.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Beyond The Grave, 10 jan 2008.

  1. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Iris, je zegt wel mooi dat je te weinig weet over de situatie om er een oordeel over te vellen. Dat vind ik in principe heel goed, maar in deze situatie spreken 70 messteken voor zich.
     
  2. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, net als zovelen hier had ik volgens mij echt een sprintje getrokken en met gestrekte benen vol z'n gezicht binnengedenderd, echt wat geestelijk in capabel persoon ben je dan zeg...

    Staan ze een beetje zielig duwtjes te geven met hun voetjes... Als hij nou met een gun los staat te gaan is 't een ander verhaal natuurlijk, maar als je met zoveel man bent...

    Mensen doen zo weinig tegenwoordig...
     
  3. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    echt niet, niemand is zon held als ie zegt als die eenmaal in zo'n situatie is.

    is nou eenmaal zo.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2008
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Perhaps, maar deze manier van vertellen:


    Vind ik altijd mooi om te lezen :D:D:lol:
    whehe
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    tenzij je daarop getraint ben:+(leger oid)

    tuurlijk kan ik hier wel stoer gaan zeggen: ik had stok gepakt en had m inelkaar mept, maar dat weet ik niet.
    miss ben ik ook wel ongevoelig voor zo'n situatie maar dat kan ik niet zeggen omdat ik (gelukkig) nooit in zo'n situatie ben belandt.

    verder wil ik nog ff kwijt dat ik die gast met die stok echt triest vind.
    die man zit tamelijk rustig omringt door 7/8 mensen en alsnog slaat hij hem met die stok. vind ik echt in en in triest. als je zo'n tof ventje ben, doe dat dan als hij nog aan het steken is. maar niet als hij (min of meer) onder controle is!
     
  6. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Nog medelijden tonen ook, damn. Van mij zou die gozer met de stok lekker zijn gang mogen gaan.
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    tuurlijk vind ik wat die gast gedaan heeft fout.
    maar het is niet zozeer een kwestie van medelijden maar eerder van princiepe. eerst durf je niets te doen. maar als hij zit en zeker weet dat ie niets terug kan doen pas uithalen.
    dan ben je de man hoor!
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0

    Hahahaha dat meen je niet. Ze horen met zn allen die gast van die vrouw af te halen en hem een pak slaag geven.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wat een achterlijk gepraat hier van: Maaan, ik had die gozer al lang KO geslagen/getrapt! Dit mag je echt NOOIT zeggen, omdat je helemaal niet weet hoe jij zult reageren in zo'n situatie. Als je er echt bij bent geweest giert de adreline vast door je lichaam, en misschien komt die gek wel achter je aan?
    Ik wil niet zeggen dat je niet moet ingrijpen ofzo, maar om lekker vanuit je luie bureaustoel te schreeuwen hoe jij het zoveel beter had gedaan vind ik ook niet kunnen.
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    daar had ik het niet over. ze hadden die gast al van die vrouw af.

    wat dat eerste betreft heb je gelijk, hem van die vrouw af halen.
    maar dat pak slaag is onnodig, mits je zelf in gevaar loopt.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vind ik ook. Als je de guts hebt laat het dan eerder zien idd en niet als hij hulpeloos op de grond ligt. Dan oogt het meer alsof je jezelf wilt bewijzen dan dat je iemand ermee helpt. Tuurlijk is die vent lijp maar om hem onnodig dat soort tikken te verkopen slaat ook nergens op.
     
  12. Blox

    Blox 老外

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ooit eens een onderzoek gelezen, waarin men tot de conclusie kwam dat hoe groter het aantal mensen is dat niets doet, hoe kleiner de kans dat een individu werkelijk tot handelen overgaat.

    Als je in een noodsituatie verkeert is de kans groter dat je wordt geholpen door iemand die alleen aan komt lopen dan door een groep mensen die tegelijkertijd de noodsituatie aanschouwen. Omdat in een groep de verantwoordelijkheid tot helpen op elkaar kan worden afgeschoven, terwijl als je alleen bent: jij de enige bent die het verschil kan maken. Zodra een iemand uit de groep tot actie overgaat dan volgt de rest wel, maar het beslissende handelingsmoment komt veel trager tot stand in zo'n groepssituatie.

    En als niemand tot actie komt in een groep dan wordt de noodsituatie onderschat (onderbewust wordt dan veronderstelt: er zal wel niet veel aan de hand zijn want niemand uit mijn groep komt tot actie) Hierdoor krijg je soms bizare situaties, zoals een twintigtal mensen dat rustig kijkt naar een verdrinkend kind of zoiets als hier gebeurd is.
     

Deel Deze Pagina