[XOne] Manier om zonder Credit Card op Xboxlive te gaan!!

Discussie in 'Games' gestart door Sam_Fisher, 25 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Ik denk dat je niet echt een CC nodig hebt voor Xbox Live!

Je kunt gewoon een code verzinnen lijkt mij. MS kan het niet controleren of het nummer bestaat. Alleen als je iets gaat bestellen denk ik dat ze zeggen dat je code niet klopt en dat je niet kan bestellen.

Ik denk dus dat iedereen zonder CC op Xbox Live kunnen! (maar dus niet extra levels downloaden.

-oja: het tweede jaar word dan ook een probleem, maar dan kun je gewoon een nieuw starterspakket kopen lijkt mij-

Laatst bewerkt door een moderator: 25 jan 2003
  2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Voel je je nou slim :confused:?

3. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    mr welke nummers moeten da dan zijn en hoeveel?

4. flyingDUTCHY

flyingDUTCHY blaat

Leuk Bevonden:
    0
    kanie

:cool: kan niet..ze checken heus wel of ze hun geld binnen hebben |:-..dream on (n00b!)

5. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Nee, dom nou goed

6. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Re: kanie

als je niks besteld hoef je ook niks te betalen. Alleen als het tweede jaar begint moet er geld van worden afgeschreven.

Ik ben ook geen n00b kijk maar in mijn profiel dus of we jou nou moeten geloven is onwaarschijnlijk.

PS: Mensen, dit is zijn eerste post. Wie is hier nou een n00b!

7. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Gewoon 12345678 ofzo, als er maar iets staat.

8. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    "MS kan het niet controleren of het nummer bestaat"

Jawel. Credit card organisaties zoals Visa, Mastercard, American Express hebben er veel belang bij dat er geen "foutieve" transacties worden gedaan (dat levert nogal veel werk en kosten op). Daarom bieden zij aan bedrijven mogelijkheden om snel (via 't internet) de combinatie creditcard nummer, expiration date en eigenaar te valideren.

9. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Er worden geen transacties gedaan. Maar je kunt wel eens gelijk hebben. Maar het is toch te proberen?

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

sommige downloadable content is niet gratis is een transactie .. verlenging van je xbox live is een transactie ...

maw ... je hebt een CC nodig totdat M$ een andere oplossing aanbied.

11. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Nee maar in mijn eerste post staat dat ik denk dat je gewoon op xbox live kan maar NIET contents downloaden. Ook word het een probleem als je jaar om is en je moet betalen. Maar daar heb ik misschien ook een oplossing voor n.l. gewoon een nieuwe starterskit kopen. Dan heb je wel 2 headsets maar je hebt wel xbox live zonder cc.

Edit:
    Maar het beste is gewoon dat MS gewoon codes gaat verkopen die je moet activeren. Maar dan kun je je niet identificeren (tenzij je een legitimatiebewijs moet laten zien bij aankoop zodat de verkoper de gegevens opstuurt)

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dat gaat niet,
    probeer maar iets te bestellen online dat lukt je echt niet!

13. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Maar hoe weet MS het zo snel dat het een nepcode is? Ze hebben toch niet alle CCnummers?

14. ik ga het egt nie wagen straks lukt het niet zit je daar met je starterspakketje

15. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag je ouders of ze willen betalen

16. dave

dave Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :)

Die visa nummers hebben een ingebouwde controle :+

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dude, slimmerik, tuurlijk kan dat niet!!! |:-
    Creditcardmaatschappijen zijn heus geen stelletje heikneuters die zo goedgelovig zijn dat ze elk willekeurig nummer maar zien als een echtbestaand cc-nummer, en Microsoft al evenmin. Uiteraard wordt er gecontroleerd of het creditcard nummer echt bestaat, en al zou je zo'n geluk hebben dat je een van 99.999.999.999.999 mogelijke combinaties van nummers hebt weten te gokken, dan wordt er altijd ook nog om vervaldatum gevraagd, en de kans dat je die allebei weet te matchen is verwaarloosbaar (0,0 dus). Als je even had nagedacht had je dit kunnen nagaan.

18. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Nou we zullen zien op 14 maart of je gelijk hebt. Ik denk dat het gewoon lukt.
    Ik ga het zeker proberen en als het niet lukt vraag ik gewoon het CC van een kennis van me.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk dat het in het begin lukt maar na de check (een paar weken later word je geblocked en moet je een nieuwe set kopen) lees de kleine letterjes op site en lees ook de amerikaanse sites (zij hebben ook het zelfde probleem)

20. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Aanvullend nieuwtje:

Iedere CC heeft een zogeheten "9-proef" dit is een berekening bestaande uit 9 cijfers. Als je het systeem al snapt, moet je nog de berekening kunnen maken.

Met uitzondering van een aantal mensen (ik geloof 18 wiskundigen op de WERELD) kunnen dit uit het hoofd.
    Dus zonder speciaal programma krijg je dat dus niet voor elkaar.
    De kans dat je dus een goede combinatie hebt is erg klein.

Als je je dus aanmeld voor LIVE en ze vragen om je CC-nummer, hebben zij het recht om je gegevens op te vragen. Dit is 1 gezamelijke database, voor je naam, geboortedatum en CC vervaldatum. Ze mogen dus niet je saldo of andere gegevens zien, maar wel je CC checken.

Maar als je bij de aankoop van je XBOX je gegevens al heb door gegeven aan MS voor een eventuele aanspraak op Garantie, dan kan je het wel vergeten om maar wat te verzinnen, want de helft hebben ze al.

Ben benieuwd wat je nu gaat bedenken ?!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina