1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Maple story 2d mmorpg Gratis..

Discussie in 'Games' gestart door Forgottensoul, 1 feb 2005.

  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Maple story
    Maple story een spel dat ik een tijdje heb gespeelt het is een spel waar je begint als beginner en ff wat makkelijke quests doet .. het is ook een jump game later in de game ga je naar island 2 via een boot daar kan je dit worden:
    Mage,
    thief,
    warrior,
    bowmen,
    dit kan je worden dit is your first job,
    je moet wel luk,strengt etc skillen..

    je hebt ook een second job als je bijv lvl 18 bent moet je dicht bij het gebied van jouw town zoeken want in een van die velden zit een gastje die je je second job maakt.. O-)

    voor info en waar je het kan downen 170 mb of zo,,Hier..
    je zit met heel veel mensen in een server.. je hebt ook speciale hunting grounds je kan ook partys maken etc..je krijgt skills bij je job noem maar op je kan zelfs pets krijgen _O_

    :9 je hebt ook hackers die je kunnen bedonderen Scammers ,je hebt 3 eilanden dacht ik.
    je hebt ook een patcher hij update soms..
    hier op deze link kan je zien wanneer hij word gepatched of er info is klik



    voor meerdere info

    voor info mijn mail

    Departyleuters@hotmail.com of laat het hier achter :D

    greatings arnoud.. _0/
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2005
  2. Zeloot

    Zeloot Unity the Verb

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    jah kspeel't ook.. echt cool spel, maar na een tijdje gaat't alleen maar om lvl-uppen. Maar dat maakt op zich niet zoveel uit. Alleen de laatste tijd speel ik het niet meer. (geen idee waarom, mssn geen zin ofzo) kBen btw Qsirix.
     
  3. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ja..maar je hebt zon gastje die ik ken en die maakt je de hele tijd lvl up want hij speelt dan voor jou dan kan jij gaan slapen speelt hij verder gewoon een mailtje naar hem sturen je naam en pass..
    hij is dit keer geen scammer :D

    [​IMG]

    :D ik heb by do way 4 accounts O-)..
    maar ik speel het niet zo vaak meer..
     
  4. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik probeerde zojuist me daar in te schrijven, maar dat is niet meer mogenlijk omdat het gesloten is.
     
  5. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ,,,ow .. weird..ik kijk straks wel ff..
     
  6. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ze nemen even geen nieuwe leden meer aan. De reden hiervoor is vooral maintenance.. Jammer maar helaas.
     
  7. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer

    ja cker jamer geluk dat ik nog kan spelen :cool: maar wel jamer voor jullie :eek: gewoon ff een tijdje w8 en dan komt het wel weer goed ...zijn er verder nog spelers !? 8)
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een mega vage topic....

    Wel een geinig spel maar me account werkt niet goed meer, hij accept me pass niet, als ik pass opvraag vraagt ie waar ik geboren ben accepteert hij ook niet goed meer, als het goed is reageert ie op hoofdletters maar dat staat er weer niet apart bij, 10 emails naar de help desk en nog geen enkele reactie...
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2005
  9. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm...welk server ga je global!? of heb je all kang niet meer gespeelt dan moet je je code voor 30 dagen activeren als je het 37 dagen niet hebt gespeelt is je acc weg:mad:
     

Deel Deze Pagina