Marc Ecko's Getting Up

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 16 feb 2006.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.776
    ik heb hier nog geen topic over gezien terwijl hij morgen hier uitkomt, dus ik start hem maar.

Ik heb hem zelf al mogen spelen en als je van dit onderwerp of deze stijl houdt loopt deze game over van de sfeer. Wel vermeld ik hier meteen dat het in tegenstelling tot wat er op de gamepage van XBW staat GEEN free-roaming game is a la GTA. Dus geen grote gebieden waar je alles kan dan, maar de wat kleinere gebieden waarin je af en toe een andere keuze hebt. Dit maakt in mijn ogen niet uit, want niet als hoeft free-roaming te zijn.

De gameplay is tot nu toe erg leuk uitgebalanceerd en er zitten erg leuke stukken tussen. Zoals ik eerder had vermeld zit de game vol met een sfeer die ik niet echt kan beschrijven, maar deze komt imo overeen met de sfeer van de GTA games.

De muziek in de game is voor de Hiphopliefhebbers onder ons zowat een walhalla met nummers van oa: Talib Kweli (die ook de stem van de hoofdpersoon heeft gedaan), RJD2, Rakim, Pharoahe Monch, oude Mobb Deep, PackFM en anderen.

Mijn conclusie is dat dit een geslaagde game is die denk ik wel ondergewaardeerd wordt. De mensen die hem tegen zal vallen houden denk ik niet van het sfeertje of vinden het te weinig free-roam, maar buiten dat is er buiten deze punten niet veel mis met deze game en is het in mijn ogen zeker een topper te noemen.

2. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil hem puur voor de style en de muziek hebben. Gameplay op zich schijnt helaas een beetje magertjes te zijn als ik de review van IGN mag geloven.

Als het goed is heb ik hem dit weekend.

3. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Al in australie verboden ( het zou Grafitie promoten)

4. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze deze game om die reden verbieden, zouden ze nog veel spellen moeten gaan verbieden.. Like allemaal die spellen waarin je ieman kan doodschieten.. Dat vind ik persoonlijk erger als graffiti die op de muur wordt gespoten (hey, t gaat hier wel om stijl he*) )..

Dit spel is trouwens helemaal niks voor mij, maar dat terzijde..

5. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die moet ik maar eens proberen, hoewel ik niet zo van de hip-hop cultuur hou

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in het 8e level, en het vechten is een beetje lame, maar het spuiten is echt vet.
    Als je een grote tag maakt, moet je met je thumbstick ook over heel dat ding spuiten zonder te lekken.
    Wel een gaaf spel :).

7. Richard.v.e

Richard.v.e Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind er maar weinig aan, heb nu een paar levels gedaan, en het vechten is eentonig, en ook het spuiten. vind em snel saai worden. ik ga fijn verder met black die is veeeel vetter

8. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Te nep.. al zou je nou je eigen sprays kunnen ontwerpen had ik er wel de lol van in kunnen zien. maar nee...

9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Is ie bij jullie al te koop dan?
    Hier in utrecht namelijk nog niet.

@richard v.e

Is black al uit dan?

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja, klik, zie post 130

*3000 post :+

11. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net uitgespeeld, en ik moet zeggen dat ik het een goede game vind, ik zelf als graffitie spuiter Heb er ook nog wat mee(inspiratie)
    het vechten is behoorlijk irritant soms, maar ik vind deze game echt een leuke/vermakelijke game_O_

12. nationalist

nationalist *

Leuk Bevonden:
    0
    Is zeker wel toffe game dit:D
    Als je beetje van verven hou uiteraard:)
    Alleen jammer dat je hem best snel uitspeel,maar helaas.
    Maar Predator heb je ergens fotos van eigen dingen online staan dan?
    Vanmezelf staan hier wel paar dingetjes: http://www.010fuss.nl/
    Stuur anders ff paar fototjes via pm:)

Deel Deze Pagina