ik heb het filpje nog niet gekeken maar met een toverfluitje of 2 moet het inderedaad wel te doen zijn
ik heb het filmpje gezien je kan het niet geloven die japanse gast heeft het echt in 11 min uitgespeeld geen 1 keer doodgegaan hij moet cker wel lang getraind hebben hij kent al die levels uit zijn kop en wat de geheimen zijn je moet het filmpje echt zien
wehwwhwhahaaha echt te grappig.. in 10 minuten in world 8 komen lukte me ook nog wel.. maar damn..dat ontwijken van die kanonsballen... wat een klere stress werk echt super dit!
Ja met behulp van die fluiten is het niet zo moeilijk om in het laaste level te komen. Maar het onwijken van bijna al die kanonskogels. Echt bizar. Maar ik denk wel dat hij 1 keer cheat volgends mij. Waarom had hij ineens aan het begin van een level een ster? Hij had volgends mij geen blok geopend waar een ster uit kwam. Ow ja nu zie ik het uit had nog een ster bij zich.
Genius! Brilliant hoe hij van kogel naar kogel jumped en alleen maar 1up genereert! En ook even die derde ster op het einde van zo'n level expres missen zodat hij geen tijd verliest. Het mooiste vind ik nog wel het kasteel in de eerste wereld; op snelheid het veertje halen en in een keer doorvliegen omhoog richting de tweede fluit. Brilliant!
Woo, echt. Deze jap heeft het in een keer uitgespeeld zonder 1x gekaard worden door een kogel! Ongelooflijk
ja dat vind ik ook daaf de hele tijd een leven erbij maar ja hijs japans en daar gamen ze 24/7 dus na een tijdje kan je het wel maar DAMN wat is dat moeilijk
Wat extreem dit, dit is gewoon wekenlang training volgens mij, hoe je al die dingen ontwijkt 95 levens haald gewoon extreem Maarja je moet toch wat doen he
Waaah, mario.. kiddy jongen! /Mod DarkwingDuck: reageer normaal of reageer niet, dit slaat helemaal nergens op natuurlijk.
Dit is echt waanzin, het valt mij wel op dat wanneer hij op het 1e schip zat er geen punten bij kwamen toen hij al die kanonskogels molde
Damn bizar, gaat wel in eek keer van wereld 1 naar 8 ofzo, maar die combo's op die kogels, damn. Ik zie het hele beeld nu zowat meedraaien door zn snelheid
Die gast is echt goed man. Dat kogel-level in wereld 8 bekijk ik nu. Die gast verdient een ere lindje. Dit moet Myamoto zien.
wtf! dit is echt niet normaal! gewoon geen 1 keer geraakr stond echt te kijken hoe hij bowser op het eind versloeg, ik weet nog dat ik hem altijd door die vloer liet springen, dit is veel makkelijker is dit nou precies dezelfde versie als de pal? sommige dingen kwamen me niet zo bekend voor (kan ook omdat het al zolang gelden is) dit moet miyamoto zeker zien ja...