Mario-/Crash-/Sonic-/Banjo-achtige games?

Discussie in 'Algemeen' gestart door fredfenster, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Wat zijn nou de leukste X360 spellen van dit genre? Sonic krijgt hele slechte recensies, banjo blijkt heel erg om de voertuigen te gaan. Zijn er leuke titels van deze soort voor de xbox?

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als je Xbox Live hebt moet je de demo van de Sonic racer eens proberen. Op de site Gamerankings staat dat Sonic & Sega All-Stars Racing namelijk gemiddeld een 7,8 uit 40 reviews heeft, en dat is helemaal niet slecht! Kijk hier maar eens.
    Persoonlijk zou ik Banjo Kazooie Nuts & Bolts overslaan, omdat het daar meer draait om het bowen van rij / vliegtuigen.

3. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet mee eens, Nuts&Bolts vind ik een van de beste games voor de 360. Veel mensen kijken niet verder dan het ''voertuig, oh bah'' effect. Maar het bevat de typische Rare humor, de toffe challenges, de gevarieërde missies, omgevingen en elementen die het totaal tot een zeer goede game maken.

4. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Rare's Kameo: Elements of Power wellicht.
    Die kost bijna niks meer en ik heb me daar destijds goed mee vermaakt. :)

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Banjo & kazooi is echt een meesterlijke game, misschien in een iets te kinderlijk hoesje maar het is echt allemaal geniaal gedaan.

Sonic Unleashed is trouwens best goed te doen, snap niet goed waarom hij zulke relatief lage cijfers krijgt.

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina