Mario & Luigi : Superstar Saga

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door xboxwizz, 22 jan 2004.

1. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu in Hoohoo village , en daar moet je een weg naar de berg vinden maar op een gegeven moment moet je langs een beest zien te komen door hem te verplaatsen . En ik weet dat je dat het via de kraan moet doen die buiten de grot staat maar als ik uit de kraan drinkt word Mario helemaal rond . En kan dan niet springen maar voor de grot ingang staat een heuveltje , nu weet ik niet hoe ik er over moet komen omdat je niet kan springen

wie kan me helpen??

2. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    als mario rond is kan je met luigi op hem springen om het water uit het te spuwen, als je dat voor zo'n in vuur staand standbeeld doet komt er ergens een tornado waar je met mario die spin jump in moet doen. door die tornado's kan je verder.

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het Help/Cheats subforum is alleen bedoeld voor Xbox games. Ik verplaats hem dan ook even naar het Overige console's + PC / Internet subforum waar deze game thuis hoort. :)

Moved

4. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie anders nergens een in vuur staand standbeeld , en ik kan ook niet terug daar die andere grot omdat je kan niet springen tijdens dat je rond bent

EDIT : laat maar ik heb het al gehaald

Laatst bewerkt: 23 jan 2004

Deel Deze Pagina