Mario Kart Arcade Grand Prix We hadden gisteren de geruchten, vandaag hebben we de bevestiging. Eerste screens + info inside! En wat doet Pacman daar?! Namco is bezig met een Mario Kart game op de Triforce (de arcade kast van Nintendo, Sega en Namco). De game is vandaag en morgen speelbaar op de Makuhari Messe, wat ook wel de E3 voor Arcade kasten genoemd mag worden. Pacman heeft zijn opwachting gemaakt in de game, dit houdt de weg open voor andere characters in de volgende Mario Kart. De game heeft de volgende specificaties: Komt in de herfst van 2005 naar de Triforce Speelbaar met 1-4 spelers Vandaag en morgen speelbaar tijdens de Makuhari Messe Gebruikt de "NamCam2" om foto's van de spelers te nemen, en die te gebruiken tijdens het spelen. Maakt gebruik van "Rubberband Systeem" om je skills tijdens het racen aan te kunnen passen. Maakt gebruik van een "Herschrijfbare kaart" om je gegevens en dergelijke op te slaan. Er gaan tevens diverse geruchten dat deze Mario Kart, met betere graphics, ook nog wel eens op de Revolution zou kunnen verschijnen als launchgame. www.gameqube.nl Bekijk hier de filmpjes: http://www.gamespot.com/news/2005/02/18/news_6118868.html Deze MarioKart hadden ze op de GC moeten uitbrengen ipv Double Dash.
Ik denk eerder dat EA heel nintendo overkoopt maar het ziet er idd wel leuk uit , vooral dat je de hoofden van je tegenstander ziet. Toch lijkt me dat heel misschien een beetje hinderlijk , omdat je dan minder overzicht hebt. Ik denk dat wij die arcade-kast helaas nooit in Nederland zullen aantreffen. Ik hoop op meer info en hopelijk verschijnt dit deeltje ook naderhand op de cube.