Goedenavond Sinds dat ik Live heb in 2004 betaal ik al sindsdien met me CC voor Live. Sinds de 360 betaal ik zo ook voor me Marketplace points. Ik dacht net, voeg even wat point toe ivm met de Turtles game morgen op de Arcade....ik selecteer puntjes, wil betalen....lukt, betaal anders zegt het systeem. ??? Iemand ook die problemen ?? Het enige wat ik kan bedenken is dat enige tijd geleden met CC is vernieuwd, misschien dat hij daardoor niet werkt, en dt ik een andere 'geldigheidsdatum' moet invoeren voor me CC. Wil ik doen, zegt het systeem dat ik een compleet nieuwe CC moet invoeren, kan dat kloppen, of is het ergens mogelijk op Live je CC je 'geldigheidsdatum' te wijzigen ?? Hopelijk iemand een antwoord voor me. Mvg Eric
heb je je credit card al aangepast. Ik neem aan dat je een andere CC hebt gekregen in die tijd ... dus ook een andere datum. Ik heb geen problemen. Het kan ook zijn dat je niet voldoende credit hebt
Heb genoeg credit, daar ligt het niet aan, denk zelf dus dat het te maken heeft met een andere geldigheidsdatum. Ik zal dan een nieuwe CC in moeten voeren denk ik zo.
Denk dat ik het nu opgelost heb, heb net via de MS site online me CC verloopdatum aangepast. Hij moet het straks doen als het goed is.