Heeft iemand al op deze advertentie op Marktplaats gereageerd? Wat denken jullie ervan? Ik vind het iets te goedkoop. </markplaats advertentie> Te koop: nieuwste x-box games voor 35 euro aan alle titels die je maar wilt kan worden voldaan. tot zondag 23 ; 4 games 100 euro mail voor meer info <\markplaats advertentie>
ik denk dat de deur van een vrachtwagen openstond... wat mij niet uit maakt, als het maar originele zijn, en vooral bij zo'n advertentie zou ik graag weten of ik de spellen persoonlijk af kan halen...
je kunt je maar druk maken om hoe die er aan komt...zou mij dus echt een kont roesten......al heeft hij ze uit de tuin van Bill Gates gejat...35€ is toch een nette prijs...als het illegaal verkregen spellen zijn is dat niet aan mij,maar aan marktplaats om dit te verhelpen/hinderen.....zaak is nu;zoveel mogelijk goede titels kopen voor ze hem/haar oppakken ;-)
khem hem gezien jah... is gewoon pikwerk staan er 10 tallen helemaal op viavia wordt tijd dat justitie ook eens echt serieus daar achter na gaat
zo komen we allemaal aan een waslijst van spellen jah... En als iedereen dan nu ff alleen maar gepikte spellen koopt dan kunnen we misschien volgend jaar weer 50 killer titels bye bye zwaaien omdat de mensen die de games maken niets meer verdienen door eikels met der iligale ter!ngzooi
mmhh,eigenlijk suggereer je nu bepaalde dingen,is niet netjes...maar goed,zal het ff uit de doeken doen..ik heb blijkbaar gewoon wat meer centjes dan de rest ,koop veel games nieuw,in de aanbieding bij de lokale spellenboer en er zijn aardige gasten op x-bazar.....heb een doos,wil dus ook spellen in me doosje hebben. Wat ik alleen niet snap;ik hoor telkens weer dat de spellen zo tering duur zijn...kunnen ze spellen voor de helft krijgen gaan ze daar weer over klagen....wat willen ze nou dan?
kijk nu praat je al heel anders dan dernet toen je aan mij vroeg of ik er vies van was...... over suggeren gesproken. iedereen geeft wel een gekopierden cd her of der maar je moet gewoon niet bij mij aankomen met een motivatie om het nog ff extra te gaan stimuleren... ik zelf heb 15 titels allemaal orgineel.
als we nou met ze alle alleen nog maar spellen voor de budget prijs kopen dan zal dat een duidelijk signaal zijn toch? maarja wacht jij tot je must haves platinum worden
in de adv staat mail voor info...heb je dat al gedaan...of is zo iemand bij voorbaat al een dief/heler? ik kan met jouw ook wel een spel ruilen of het aan je verkopen...wie zegt dat ik die eerlijk gekregen heb? mijn titels zijn ook allemaal origineel..... enne,ik stimuleer niets...geef mijn mening alleen er over...tis niet onze zaak om evt "verkeerde advertenties" op te sporen....zet zelf maar eens wat te koop...ze zijn niet zo makkelijk daar hoor...zal dus best gecontroleerd(voor zover mogelijk) zijn... Deze discussie is op dit forum al eens eerder gevoerd,werd onder de prijs via het forum aangeboden toen...bleek achteraf een logische verklaring achter te zitten,maar werd ook meteen als dief bestempeld....
met alle respect maar: je bent toch wel een hele grote dombo of speelt er voor een als je denkt dat iemand particulier aan alle titels voor je kan komen voor iets meer dan 50% procent van de winkel prijs!?
en trouwens als dat jou mening is dan spreek je je zelf wel heel erg tegen voor iemand die alles orgineel heeft en het aan zijn reed kan roesten waar een titel vandaan komt.... en stimuleert door te zeggen: ga maar snel kopen voordat ie opgepakt wordt.
Re: Re: Marktplaats adv. goed,als jij dat denkt...no hard feelings...zoals ik al zei,er was al eens eerder deze discussie...kan hem niet zo snel vinden,had er graag een link bij gezet.... ik ben een dombo,jij wint....adios amigo