Marktplaats/ Speurders

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Feroza Brutalis, 23 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feroza Brutalis

Feroza Brutalis Feroza Brutalis

Leuk Bevonden:
    1
    Hallo mensen,

Ik zie nu al een tijdje op marktplaats en speurders aanbieders van xbox360 spellen staan voor belachelijke prijzen. Ik heb het over 10 euro per stuk voor originele spellen die net uit zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Heeft iemand wel ns bij dit soort aanbieders iets gekocht?

2 voorbeeldjes:

http://www.speurders.nl/computersso...atlevel1~catlevel2&af_val=2008~4628&offset=20

Op marktplaats advertentienummer: 173212454 ( Deze zijn zelfs voor 7 euro!! en afte halen!!)

Dit kan toch niet echt zijn?!

/Mod Ieder mens met gezond verstand weet dat dit soort advertentie niet in de haak zijn , het zijn kopie's en dat is juist iets waar we op XBW niet over praten , vandaar dat deze thread dan ook dicht gaat.

Laat je niet in de zeik nemen door zulke gasten , ze leveren kopie's en helpen hard mee om de game industrie naar de klote te helpen , vind je een game tof? wees dan ook mans genoeg om er 60 euro voor neer te tellen ;)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik koop er nooit want ik vertrouw het niet.

3. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Volgens mij gaat die zeggen (zodra je interesse toont en ze wilt kopen) dat ze alleen af te spelen zijn op een omgebouwde XBOX. Maar je kunt er gerust van uitgaan dat Ninja Gaiden 2 niet te vinden is origineel voor een tientje.

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.941
    Bel hem gewoon, en vraag of t wel origineel is. Zo ja, koop je er een, en zeg je dat je wel zn nummer onthoudt en als je het niet krijg, zoek je hem gewoon op en vraag dus gewoon om z'n adresgegevens eerst.
    No big deal, aight?

5. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    zijn kopietjes.. zetten ze alleen niet neer op de site omdat dit illegaal is.. mensen bellen ze en kunnen dan alles uitleggen.. de mensen die niet bellen.. die hebben pech want die zijn gewoon een tientje kwijt..

6. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    dat zijn inderdaad waarschijnlijk kopietjes anders kan je altijd ff langs gaan om te kijken of ze echt zijn.

7. sirjan

sirjan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar kan die dan gewoon af spelen op je gewone xbox 360 elite.
    en ook gewoon op live heeft iemand die eentje een kopietje?

8. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Indien je xbox omgebouwt is wel jah.

Alleen heb je kans dat je dan gebanned word van xboxlive _0/

9. dijkstra.frank

dijkstra.frank Je weet toch!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn kopietjes... Ik heb maar eens gebeld, naar een vergelijkbare advertentie.
    Nu is een 10tje opeens belachelijk veel geld voor een gebrande game.

10. NoLimit

NoLimit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon plaatje van internet bij je advertentie zetten en klaar is kees!

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dual Layer DVD's zijn nog steeds niet echt goedkoop, en dan krijg je nog die 1,76 verzendkosten, dus €10 is wel een redelijke prijs voor een kopietje, alhoewel je hem beter zelf dan downloaden natuurlijk :emo:

Achja, ik koop alleen van lui op XBW, en heb al helemaal geen omgebouwde Xbox360. Wil namelijk graag online spelen ;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina