1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Martial arts

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elendill2003, 5 nov 2004.

  1. studio_125

    studio_125 Guest

    ja idd, judo is idd saai :D
     
  2. (T)r@cer

    (T)r@cer X-box owner

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Oorspronkelijk wel, helaas word er in Nederland weinig aan traditie gedaan in het thai boksen, dus zie het meer als een martial sport. ;)
     
  3. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    jah is wel waar, het wordt hier heel anders gegeven en heeft hier een veel asocialere naam dan in thailand.
     
  4. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Is opeens iedereen gestopt met vechtsport ofzo? komop posten stelletje pussy's :p
    Weet iemand btw een goede oefening om mn de lenigheid in mn liezen te trainn? alvast bedankt.
     
  5. (T)r@cer

    (T)r@cer X-box owner

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga plat op je rug liggen met je achterwerk tegen een muur. Je benen moeten recht omhoog wijzen bij de muur omhoog. Spreid nu langzaam je benen en laat de zwaartekracht werken. Probeer je benen steeds verder te spreiden.
     
  6. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    ik heb Judo gedaan tot aan bruin en doe nu Jui Jutsu, maar meer als sport... dus niet om iemand af te ranselen. Jui Jutsu is ook meer show dan effectieve klappen!
     
  7. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha tanks voor de oefening, en ik hoor juist dat jiu jutsu heel praktijk gericht is. Dan zal diegeen wel een sukkel zijn die zijn sport de beste vindt.
     
  8. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk het zit zo, martial arts is gwoon engels voor vechtkunst dus dan moet je vechtkunst met vechtsport vergelijken. bij vechtsport zit je alleen maar aan je conditie en techniek te werken en leer je gewoon vechten, maar bij vechtkunst leer je meer tot je zelf te komen en zoek je juist iets van binnenuit, en vechten staat bij vechtkunst dus niet op de 1e plek wat bij vechtsport wel zo is.

    trouwens ik vind het erg zielig dat mensen chi onzin vinden. En dan komt er zon opmerking wanneer iemand een hele dikke plank doorslaat van ja daar hebben ze vast lang op geoefend en hebben gewoon erg goed hun spieren getraind, terwijl de meeste kung fu meesters (en andere stylen ook) erg oud zijn en niet meer zulke fitte spieren hebben :confused:
     
  9. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    i know het is echt vet, maarja ik ken eigenlijk bijna niemand die er niet in gelooft. Iedereen heeft wel zoiets van :"jah het kan misschien wel". Ik weet gewoon voor mezelf dat het er is en klaar thats it. Ik hoef niemand iets te bewijzen.
     
  10. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    nee maar een pagina trug was er wel 1 of 2 ;)
     
  11. JDA

    JDA Guest

    Aragorn trapt iedereen de grond in gvd
     
  12. Major Zanzibar

    Major Zanzibar Aapje

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je?

    Met welke vechtkunst trapt hij dan? Welke beentechniek? Gaat hij nog door voor een grondgevecht? Vecht hij tegen meerdere tegenstanders?
     
  13. JDA

    JDA Guest

    Aragorn heeft zijn eigen stijl. Hij trapt je helemaal naar de tering
     
  14. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    vechtsportgala gezien op eerste kerstdag ?
    dat was vet, ik herkende veel moves en series bij wushu/kung-fu shaolin monikken_O_
     
  15. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het niet heb je het over die LOTR mannetetje :confused: die heeft nix met vechtkunst te maken.
    Of wie is Aragorn anders :confused:
     
  16. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt er in nederland ook aan Nunchaku-do gedaan? Lijkt me echt relaxt :D
     
  17. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah er is hier in nederland een vechtsport te beoefenen die je leert omgaan met nunchaku's (zoek op het net ofzo). Die aragorn shit slaat helemaal nergens op.

    Ik zit er over te denken om een gastles mee te doen met win chun hier bij mij in amstelveen. T lijkt me echt vet.
     
  18. JDA

    JDA Guest

    Aragorn heeft zijn eigen stijl. Zijn zwaard gebruik hij om je helemaal de tering in te slaan
     
  19. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast je post nou al in meer threads van die Aragon onzin: Get a Life ofzo.. :confused: Want volgens mij bedoel je gewoon de Aragon uit Lord of the Rings...
     
  20. JDA

    JDA Guest

    Die bedoel ik ook ja. En spot niet met Aragorn!
     

Deel Deze Pagina