1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 1, 2 & 3 [SPOILER ALERT]

Discussie in 'Games' gestart door Seh, 8 mrt 2012.

  1. Seh

    Seh Guest

    Laten we in dit topic de spoilers doen, zodat het ME3 topic zoveel mogelijk zonder spoilers van de vorige delen blijft. :)

    DEZE THREAD IS ALLEEN BEDOELD VOOR MENSEN DIE ALLE DRIE DE GAMES HEBBEN (UIT)GESPEELD
    Lezen dus op eigen risico.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mrt 2012
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik denk dat de eerste tijd dit topic aardig dood is :+

    Anyway, ik zit sinds vandaag in een keer ruim boven de minimum lijn van de aanval, ik probeer hem natuurlijk helemaal vol te krijgen :cool:
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Weet ik, maar naar aanleiding van de posts van AnubisNefer leek me dit wel handig. Blijkbaar de mods (of wie dit dan ook goedkeurt :+) ook.
    Zal hier zelf ook nog niet zoveel komen, tenzij duidelijk aangegeven is voor de spoiler dat het is waar ik al voorbij ben.


    Maar laat ik maar eens beginnen:
    EDI freaked me wel een beetje uit nu ze
    dat lichaam heeft. 8) Praten over Joker die misschien verliefd op haar is enzo, wtf?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2012
  4. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gister deel 1 uitgespeeld ( heb puur alleen hoofd verhaallijn gevolgd ) deel 2 onder de middag in de brievebus gehad. klopt het dat je alle characters in leven kan houden in alle delen en dat ze allemaal dood kunnen gaan? Bij mij is alleen ashley en wrex dood
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag heb ik hem dan uitgespeeld. (deel :cool:

    En ik vond hem wat aan de korte kant. (zeker vergeleken met de vorige 2 delen)

    Het einde voelde net zoals met Deus Ex zo'n splitsing moment waar je dan maar ff moest kiezen wat er gebeurde. Alsof alles wat daarvoor gebeurd is weinig invloed daar direct op had. Voor mijn gevoel had ik niet echt een fijn einde uitgekozen en heb ik zo'n anti-climax gevoel

    Al met al heb ik me wel vermaakt.
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    In deel 1 MOET je kiezen tussen Ashley of Kaidan.
    Wrex kun je in leven houden (en Wrex is cool dus natuurlijk doe je dat).

    In deel 2 kan iedereen het overleven als je alles goed doet, en ook kan iedereen dood gaan als je dat niet doet....
     
  7. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Hahahaha, Joker heeft nu zijn eigen sexbot :p
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Holy Fucking Shit!!!

    Major Spoiler over Legion en Tali, tussen hen:
    Moest een keuze tussen hem en Tali maken. Tali was mijn liefje, maar Legion smeekte dat de Geth wel een ziel hadden. Uiteindelijk gekozen voor Legion. Quarian vloot aan stront geschoten door de Geth en Tali pleegt zelfmoord. :'-(:'-(:'-(:'-(
     
  9. scumbag15

    scumbag15 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha... oke, bij mij zijn de geth en quarian bijde vriendjes van elkaar geworden... hoefte gelukkig dus niet te kiezen tussen 2 rassen!
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2012
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik zal je verzekeren dat het een van de moeilijkste keuze tot nu toe was voor mij. Nu kan ik weer bij Ashley gaan slijmen.

    En ik heb:
    Tali nog steeds niet zonder masker gezien. :'-(
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Nog wat over de Reapers hé, 50,000 jaar geleden hebben ze decennia lang gevochten tegen de Protheans. Maar andere rassen waren er destijds ook gewoon toch, die zijn nooit aangevallen omdat die rassen qua technologie en evolutie niet bijzonder waren of heb ik dat fout? Die extra squad mate is toch wel erg interessant, zonde dat ie niet gratis is voor iedereen. Geeft toch echt wel meer informatie.
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Die rassen waren nog niet sterk genoeg. De Reapers maken iedereen dood die zeg maar te sterk zijn. De mensheid en vele andere rassen waren 50,000 jaar geleden niet echt bijzonder dus daar hebben de Reapers toen niks mee gedaan.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nee, toen waren we misschien net de ijskappen rond de Noordpool overgestoken of zaten we nog met een stokje stront te peuteren.

    Little did the reapers know. :+
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Heb je die DLC toch? Want hij legt goed uit dat:

    De Protheans alle rassen de keuze gaven: mee gaan met hen of afgeslacht/afgesloten worden. Dus protheans is nogal een ruim begrip geworden, als wij in die tijd hadden geleefd en we waren bij hen aangesloten ahdden ze ons ook protheans genoemd. Zo zat het volgens mij ongeveer. Dus de ''prothean alliantie'' waren de enige ontwikkelde rassen, de rest werd uitgemoord of waren nog niet ver genoeg.
     
  15. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Grissom Academy missie:

    KAHLEE SANDERS_O_
    Eindelijk na de trilogy te hebben gelezen en met het 4e boek bezig te zijn, kan ik een gezicht bij de character vormen:thumbs:
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Einde:

    Het valt mij wat tegen! Ik had gehoopt op een duidelijker einde, jammer :|
     
  17. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Naar mate ik juist verder kom in het spel vind ik het einde voor zover ik er over heb gehoord juist steeds beter worden en ben ik zeer benieuwd naar de laatste conversaties.

    Vergeet niet dat het gebitch op het einde vooral komt doordat er videos waren gelekt zonder dat we de verklaring er achter hoorden. Natuurlijk is het nog best knullig uitgewerkt maar tot de laatste beslissing vind ik de redenering er achter eigenlijk steeds logischer worden en is echt gewoon het moment dat je de keuze maakt en wat er na komt de grootste zwakte van het einde.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ja, ik ook. Echter word je er ook wel een beetje stil van hoor. :eek:
     
  19. Seh

    Seh Guest

    Er gaan geruchten over het einde dat
    het indoctrinatie van de Reapers was, om zo te zorgen dat je ze niet ging vernietigen. Zijn aardig wat theorieën over, het maakt ook totaal geen sense die laatste scènes. TIM kon nog wel in de Citadel zijn, hij ging het tenslotte melden aan de Reapers en wist het dus. Maar hoe Andersen het heeft gehaald en waar hij vandaan kwam weet niemand, er was maar 1 pad die Shepard liep en toen stond Andersen daar ineens bij dat panel. 8) Tevens was the child nogal wazig imo.


    Het stuk na de credits geeft in ieder geval aan dat er nog een vervolg gaat komen, kan niet anders. :cool:
     
  20. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Anderson rent met je mee naar de pilaren alleen vanaf een ander punt waardoor je hem niet ziet en belandt daarom ook op de Citadel. Maar het hangt ook grotendeels af van hoe je het spel gespeeld hebt. Bij mij heeft TIM zelfmood gepleegd aan het eind, net als Saren in deel 1.
     

Deel Deze Pagina