1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 1, 2 & 3 [SPOILER ALERT]

Discussie in 'Games' gestart door Seh, 8 mrt 2012.

  1. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    In de citadel, waar Liara zit. is ook een bartender te zien..
    het is een vrouwtje maar het is eigenlijk haar vader :)
    go talk to her ;)
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja die wist ik allang :p grappig dat jullie die niet gevonden hebben :p.

    En yellow:20 uur na 2 playthroughs. Ik zat op 45 met 1 playthrough.
     
  3. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Over Tali:

    Ik heb zoveel medelijden met Tali in deze game zeg:'-( Eerst dump ik haar relatie met mij uit deel 2 voor Liara, daarna zorgde ik ervoor dat haar hele ras uit werd geroeid + Tali's zelfmoord. Tja, consequenties van me keuzes. Maar dat was wel even slikken toen het gebeurde hoor.

    Nu voelt mijn Shepard-story nog completer aan, vanwege de verschillende personages en hun lot vanwege mijn keuzes. Bijvoorbeeld Mordin. Heelrijk is dat :)
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2012
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Gewoon allebei laten leven :cool:
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hahahah wat een keuzes zeg
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Ik heb het zelfde gedaan. Wel perongelijk maar Geth > Quarian qua strijdkracht dacht ik. Jammer dat ze zelfmoord pleegde, had tof geweest als ze nog mee was gegaan. Dan was ze no 10x zo depressief als Liara na haar homeworld.



    [yt]467pmIX-oZo[/yt]
    Marauder Shields _O__O_
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mrt 2012
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Misschien moet dit even in spoilertags Seh? Verder wel een vet filmpje.
     
  8. Seh

    Seh Guest

    Mass Effect 1, 2 & 3 [SPOILER ALERT]
    Staat in de titel. Vind het lezen in spoilers irritant en het staat duidelijk in de topic titel. :+
    Zal in de OP zetten dat het alleen voor mensen is die alle games hebben (uit)gespeeld. Niet dat iemand die leest, maar toch.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zei ook niet dat je het moest doen, maar mensen kunnen gevoelig doen over spoilers zoals jezelf denk ik ook wel weet.
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Ja, snap ik hoor. Maar dan is het je eigen schuld als je hier komt wat mij betreft.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jup ik kwam hier ook niet voordat ik de game had uitgespeeld :) Het praten in spoilers lokt ook juist uit om te kijken :p Ik raak dan altijd nieuwsgierig wat er staat.



    Dat filmpje :lol: tranen in mijn ogen hahahah
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2012
  12. Seh

    Seh Guest

    Jane Shepard is gemaakt in ME1. :+
    Kut BioWare, weer ben ik hooked.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Meh ik ben er nu achter dat Genesis je gewoon kan helpen om de keuzes uit deel 1 te maken :) ondanks dat ik ME ook best wil spelen, is dit toch wel een chille optie :+
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Ash had het al gezien in ME1 net op de citadel aangekomen: ''This place is a little too perfect. Like they're hiding something.''


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mrt 2012
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Die is ook goed. Die andere (Pinacle Station) is niet veel aan; geen verhaal, alleen een soort arena achtig iets.....boring.


    Zo, ME3 uitgespeelt.

    Vond het einde zeker wazig, en had al een gevoel dat er iets meer aan de hand was met dat kind.....something just didn't feel right.

    De theorie in dat youtubefilmpje verklaart veel....geeft de game echt een diep einde, en ik denk dat ie er ook niet ver naast zal zitten....it all makes sense!

    Bioware::b:
    Bedankt voor 3 ge-wel-di-ge ME games._O_
     
  16. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben net klaar met deel 2.
    Wat ik raar aan het einde vond, dat stuk dat iemand (ik koos voor Samara) een biotec schild om jou en je 2 medenspelers (daar koos ik voor Tali en Miranda) doet. daar helemaal op het eind rent iedereen naar binnen, Tali bleeft beetje achter en word meegenomen door die vliegende beeste.. Ik zat echt wtf is dit? Ik speelde alleenmaar met Tali en had de beste relationship met haar en had er gebatst. Hoezo word zei dat ineens gepakt? en het was klaar? Ik heb de cutscene afgekeken en de missie opnieuw gestart en Zaeed meegenomen, die mochten ze wel hebben. vond ik een beetje raar.

    Maargoed ik race morgen naar de winkel om ME3 te halen en kan ik een lekkere start maken met me heldenteam.

    Garrus, Tali, Miranda, Samara, Grunt en Mordin

    Raden jullie btw aan om die Kasumi pack ook te kopen?
     
  17. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Kasumi is erg leuk om te spelen, ik heb me wel vermaakt met haar missie.

    Op Tali en Garrus na zal de rest niet speelbaar zijn, je kan ze niet meenemen op missie's, je hebt wel een paar missie's met ze maar ze zijn geen teamleden meer.
     
  18. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1

    :'-(
     
  19. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben net klaar, ongeveer 40 uur op hardcore gedaan.

    Weet niet wat ik van het einde moet denken. Met de indoctrination verklaring erbij is het nog te accepteren.


    Trouwens, waarom was Aria met haar merc army helemaal niet te zien op het einde?
     
  20. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ze haar bende naar Omega heeft gestuurd op het moment dat TIM's basis aangevallen werd door de Alliance. Dat ze van de verwarring gebruik wilde maken.
     

Deel Deze Pagina