1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 1, 2 & 3 [SPOILER ALERT]

Discussie in 'Games' gestart door Seh, 8 mrt 2012.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hier had ik inderdaad wel wat meer van verwacht eigenlijk....Die heb je eigenlijk helemaal niet gezien (op die ene missie na dan).
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Geth, Quarian en Turians zag je tenminste nog in het epische filmpje. Wrex zag je met tien/twintig Krogan schreeuwen en in wat filmpjes ook. Batarian, Volus, Elcor en Aria's mensen waren spoorloos. Maar verder maakt het ook geen ene fuck uit of ze er zijn of niet, je blijft toch het einde krijgen in drie kleurtjes :+. Om maar niet te beginnen over je oude teammates en rest van je squad die gewoon lekker chillen in de Normandy ofzo terwijl Shep en twee andere keihard twintig Banshee's achter ze aan krijgen. 8)

    Ik had zelfs een shitload aan Elcor geregeld voor het gevecht, leek me awesome om die gare dingen te zien lopen met wapens op hun rug. :lol:
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2012
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Niet vergeten dat Shepard met veel pijn en moeite naar die beam loopt, je 2 squadmates keihard terugrennen naar de Normandy om te deserteren! :+
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2012
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik had dus dat stuk een paar keer opnieuw gedaan, blijkt ook echt dat je twee squadmates niet eens mee rennen. Was op drie kwart van het gedeelte en hun waren al spoorloos. Why Garrus en Liara, ik dacht dat we vrienden waren :'-(. Alleen Marauder Shields was niet bang voor Harbinger.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Marauder Shield was echt de meeste epische eindbaas allertijden, daar kan zelfs de eindbaas van Fable II niet tegenop!

    Maar inderdaad, wtf is er gebeurd met die 2 squadmates na die beam? 8)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ze kunnen doodgaan, aantal keer gelezen dat squadmembers dood gingen op dat moment. En deleted scene:



    Ik hoop zo dat het niet zo is bij mijn Liara en Garrus, al maakt het toch niet meer uit. Schijt einde. :+
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik had dus Garrus en Liara mee, en die stapten met Joker uit bij de Normandy, dus hebben ze het wel overleefd, maar of ik er vrolijk van wordt dat ze me gewoon keihard hebben achtergelaten weet ik ook weer niet :+

    En ik maar een perfecte playthrough maken :mad:
     
  8. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Wat ik me nog steeds afvraag, en door het einde van ME 3 weet ik het nog steeds niet: ergens in de game (ik weet niet meer wanneer) vertelt iemand over het 50.000 years pattern dat Reapers alles in het heelal verwoesten. Maar hij zegt dat de Reapers de pattern niet hebben bedacht, maar uitvoeren. Er is iemand 'boven' hun, iemand die zich nooit openbaar toont en die ook nog niemand heeft gezien.

    Stel dat het einde van ME 3 wat we gezien hebben gewoon echt is, dan is dat het kind. Maar de indoctrination theorie klinkt veel aannemelijker; oftewel: Shepard verbeeld dat het kind die persoon is die de pattern heeft gecreëerd. Dus dan weten we nog steeds niet wie de maker van de Pattern (en dus Reapers) is?

    Ik kan het ook helemaal verkeerd hebben begrepen, het is al een week geleden dat ik het ergens in de game hoorde.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2012
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja klopt, dat wordt als eerste aangehaald in de Asari planeet.
     
  10. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jeeejj \o/
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Ik ben nu op Illos, maar die Protheans zien er heel anders uit (die standbeelden) dan de squadmate uit ME3. Hij zei dat verschillende rassen onder de naam Prothean vielen, is er ergens te vinden hoe de rassen oorspronkelijk genoemd werden?
     
  13. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Javik verteld ergens in ME3 dat de statues oorspronkelijk de 'Inussanon' waren. Verder weinig tot geen info.
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Nu in gesprek met Vigil, wat was dat tof de eerste keer. :cool:
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    En vervolgens keihard Saren achterna. _O_

    [​IMG]

    :lol:
     
  16. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh my, die comic slaat de spijker op zijn kop.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Is dat niet gewoon de normale invasie? Ik kreeg dat ook met de invasie, en het leek er heel erg op, volgens mij is het gewoon een knip en plak werk :)
     
  19. Seh

    Seh Guest

    Ye, klopt.
     
  20. Seh

    Seh Guest

Deel Deze Pagina