Ik heb een poosje terug vier tweedehands spellen tegelijk gekocht waaronder Mass Effect. Nu heb ik de andere drie inmiddels uitgespeeld, maar Mass Effect wil me maar niet boeien. Ik ben er dan ook nog niet bijzonder ver in. Mijn vraag is aan degene die het wel volop gespeeld hebben of het de moeite is om voor te gaan zitten. Het spel staat goed aangeschreven, dus waarschijnlijk wel. Maar een spel als Morrowind bijvoorbeeld, is ook niet aan mij besteed. Ik vind dat soort games te langdradig en saai. Games als Fable en Fallout 3 vind ik dan weer helemaal fantastisch. Is Mass Effect dan een spel voor mij, of kan kan ik me beter toeleggen op een van de andere games die ik heb liggen?
Je kan je vraag beter hier vragen: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=134479&highlight=mass effect
Het lijkt meer op Fallout 3 dan Morrowind, het is soms wel langdradig, maar wel volop actie, en het verhaal is super, en je hebt zoveel opties dat geen 1 playthrough bijna dezelfde is.. Mass Effect is een topspel..
even door het begin heen en vooral de main quest doen, ik vond hem iig super. We gaan verder in de thread die hierboven genoemd werd slotje