1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 2 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 mrt 2012.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Onbeschofte lui :cool:
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ben deze week na het uitspelen van deel 1 gelijk met deze verder gegaan. Tof maar toch merkbaar anders. Heb nu zo'n zes uur gespeeld maar ik weet niet of ik 'm beter vind dan het eerste deel. Moest een beetje wennen aan het schieten.

    Anyway, in deel 1 had je rechtsonder zo'n mini-map. Die gebruikte ik vaak om te zien waar vijanden zich schuil hielden. Ik heb 'm in ME2 nog niet kunnen vinden. Is het eruit gehaald of kijk ik niet goed?
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    linker stick indrukken, dan komt ie naar voren...... kun je gelijk zien waar je objective zich bevind.....

    Dat gevoel had ik ook in het begin van dat je ME1 toffer vind, wacht maar totdat je in Illium komt, dan begint het verhaal pas ;-)
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Was laatst met 1 weer begonnen en nu al weer tijdje bezig met 2 (game blijft best groot en weinig tijd).

    Had de DLC Arrivel en Lair of the shadowbroker nog niet gespeeld vorige keer dat ik speelde maar wat een coole dlc zeg!

    Vond Lair of the shadowbroker qua locaties echt top en ook echt wel prima verhaaltje weer!

    En Arrival beviel me ook echt super goed! Was overduidelijk wat er ging gebeuren nadat je die dokter had bevrijd en ze haar verhaal deed maar toch!

    Ook op het laatst was de locatie echt cool

    met de alpha relay!!! echt stoer gedaan!
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Is de stem van de man die alle informatie inspreekt in de Codex niet dezelfde stem van Crackdown?
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Gisteren flinke progressie gemaakt met mijn nieuwe save voor Mass Effect III. Ik moet nog wel een aantal recruiten en dan de loyalty missies nog, maar Horizon zit er op.

    Mijn God: Wat is en blijft Horizon toch kut op het einde. Blij dat ik never nooit Insanity in deze game ga doen, tenzij ik God Mode krijg van BioWare. :+

    Bepaalde dingen die ik nu in deze game tegen kom, was ik nog niet eerder tegen gekomen en dat is wel fijn.

    Ik blijf alleen een pesthekel aan de loyalty missies hebben, maar dat is ook omdat het in zeker opzicht indentiek aan het recruiten is, behalve dat het doel alleen iets gewijzigd word.
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik vond die loyaltie missies juist zo goed; zo wordt elk karakter effe in het zonnetje gezet en krijgt het extra karakterontwikkeling. Ik vond ze echt leuk om te doen, zelfs van Jack (die ik in deel 2 echt 100 keer niks vond).
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Daarom wil ik die in Mass Effect III ook hebben, maar dan moet er wel hard aan gewerkt worden.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik mag Jack niet op wat voor manier laten dood gaan in deze game, als ik haar in Mass Effect III wil hebben. ;)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ok, game uitgespeeld inclusief alle uitbreidingen.
    Zie spoiler bitte:

    Ik had al eens alles in leven, maar deze keer dus niet.
    Mordin en Miranda gingen dood.
    Miranda had ik bij de 1e stap toegewezen als leider.
    Bij de 2e Garrus.
    Mordin in de tubes, ging dus dood.
    Heb zo'n beetje elke upgrade en Miranda was niet loyal dankzij Jack.
    Is hier nog wat aan te doen?
    Misschien het laatste stuk even overnieuw spelen?
    Ik weet alleen niet wat ik er nog meer aan kon doen, de 1e keer ben ik helaas vergeten hoe ik het deed.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik had Legion in de tubes gedaan. En misschien moet je Garrus als eerste leider aanwijzen?
     
  13. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Mordin moet je dan ook niet in de vents sturen, is daar niet voor geschikt. Ik koos voor Legion, Kasumi en Tali zijn volgens mij ook 'goed'. Als je Miranda vervolgens achterlaat bij de 'hold the line'-groep moet het denk ik wel goed gaan. Voor de zekerheid zou ik Garrus allebei de keren de tweede groep laten leiden. Je zou Mordin ook mee kunnen sturen met Chakwas en de rest van de crew. Als hij loyal is, overleeft hij dat sowieso.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik zou sowieso wel Mordin zijn Omni-tool upgraden, daardoor ging hij bij mij een keer dood :+
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Mooi, weet ik dat ook weer.
    Gelijk maar even doen dan en die missie weer overspelen.
    TY!!! :thumbs:

    Edit: Wie mee als Biotic field? Jack of Samara?

    Edit 2: Godver. Maakt die een save aan nadat ik die teamleaders heb gekozen en nadat we de base voor het eerst in gegaan zijn. Daar heb ik dus ook niets aan.
    Ik ga niet dat hele stuk of de halve game weer overnieuw doen. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2012
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    :F:
    ALTIJD multiple saves maken voor dit soort games!!
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, vertel mij wat. 8)
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Uitgespeeld, epische game _O_ ME3 morgen maar eens opstarten :D

    Erg blij dat ik de serie nog eens heb geprobeerd, super tof.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik heb alleen zelf weer een ME dipje. Ik vind Mass Effect 2 nog altijd de minste van de hele trilogie, met afstand op de andere twee.

    Mede dankzij Mass Effect 2 dus dat dipje, dat ik in Mass Effect 3 nog niet verder wil dan het laatste stukje van de proloog. :'-(
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, vind ME2 juist wel lekker spelen.
    Ik vind ME1 een beetje lastig worden om door te komen....Vergeleken met 2 en 3 speelt die net wat minder lekker....en de omgevingen zijn wat saaier en de sidequests ook.....
     

Deel Deze Pagina